שלום GAUDI
ובכן, נתחיל מעניין הפקודות. ככל שכלבתך תבצע בעבורך יותר משימות, פקודות, הוראות - איך שלא תגדירי את זה; הקשר שביניכם יתחזק ויעמיק והיא תלמד את שפת הגוף שלך ותאמוד את רצונותייך ביתר קלות. לזה קוראים תקשורת נכונה. בין בני אדם תקשורת נכונה תלויה בידיעת הצדדים המשתתפים בתקשורת את שפת ההתקשרות שביניהם (בעיקר שפה ובראלית - אנגלית, עברית וכדו´). בין החיות התקשורת בנוייה על צלילים ושפת גוף. כלב לומד הרבה מאוד באמצעות הצלילים ושפת הגוף המשתנה בהתאם לכל פקודה שמלמדים אותו לבצע ובדרך זו מחזק ומעמיק את הקשר שבינו לבין בעליו. אם רמת התקשורת והקשר שביניכן מספקת אותך כאשר היא תבצע בעבורך ותבין ממך ברמת ביצוע של 3 הוראות שונות הרי שזה בהחלט מספיק לך ואין על כך עוררין. הכוונה איננה לכפות עליך ללמד את הכלבה 15 פקודות, אלא ש-15 פקודות נחשב למספר פקודות אופטימלי שמחזק באופן משמעותי את הקשר וההבנה שבין הכלב לבין בעליו והשאר בחירה שלך. לגבי ההריון - בוא נתחיל מכך שנצטט את הכתוב במלואו ומשם אנסה להסביר לך: "...יהיה עלייך להחלט, האם ברצונך שהכלבה תהיה שלך ולגרום לה להישמע לך, או שאת מוותרת לה, כיוון שאת בהריון. בעיית ההריון היא שלך לא של הכלבה". ובכן, בפנייתך העלית היפוטזה שאולי הכלבה בורחת לבית הוריך כיוון שאת בהריון. בתשובתי ניסיתי להסביר לך שההריון הוא שלך לא של הכלבה ואם את מוותרת לה כי קשה בחודשי ההריון לרוץ אחריה, או להתעקש להשליט עליה מרות וכדו´... הרי שזו בסופו של דבר תהיה החלטה שלך שהתוצאה שלה עד לפנייתך הייתה שהכלבה שהתה בבית הורייך מעבר לזמן שנראה לך - לכלבה אין בעיה עם זה ההיפך הוא הנכון, הוא רצה לשם וטוב לה שם. למעשה מה שטוב לכלבתך יוצר אצלך בעייתיות בהתייחסותך אליה ועל כן פנית ובקשת עצה. הכלבה לא מנחשת שאת בהריון ולא מתכננת איך לנטוש אותך בשל כך. הנסיבות מאפשרות לה לשוטט והיא בוחרת את שהכי נוח ונעים לה במצב זה.