ספורטאי בכושר
New member
שאלה- מודה אני
אם אני מתעורר ב7- ואז שוב חוזר לישון ואז אני מתעורר ב8 נגיד לתפילין. אז מתי אני מברך : " מודה אני לפניך מלך אל חי וקיים ....רבה אמונתך" ??
אם אני מתעורר ב7- ואז שוב חוזר לישון ואז אני מתעורר ב8 נגיד לתפילין. אז מתי אני מברך : " מודה אני לפניך מלך אל חי וקיים ....רבה אמונתך" ??