שאלה- מודה אני

שאלה- מודה אני

אם אני מתעורר ב7- ואז שוב חוזר לישון ואז אני מתעורר ב8 נגיד לתפילין. אז מתי אני מברך : " מודה אני לפניך מלך אל חי וקיים ....רבה אמונתך" ??
 
תשובה

קיראת שמע שעל המיטה ל חובה לקרוא במיטה רק ברכת המפיל על המיטה מי שהולך לפי הרב מרדכי שליטא אומר ברכת המפיל כמו שנכתב בסידור לעומת האשכנזים שהם אומרים ברכת המפיל סמוך לשינה.
 

אופירA

New member
מנהל
מודה אני

מודה אני אומרים כשמתעוררים על מנת לקום לעמל היום, לא כשקמים על מנת לחזור לישון.
 
למעלה