שאלה מה החוקים לגבי התלבושת

SlamminDino

New member
חולצת בייסבול

זוהי חולצה של דרק ג´יטר מהניו יורק יאנקיז. המחירים באינטרנט אומרים שחולצת חוץ עם מספר ושם של שחקן מהיאנקיז תעלה 100 דולר!! החולצת חוץ הזאת של דרק ג´יטר היא רק 70! זה 30 דולר מהשמות האחרים. יחסית מציאה הייתי אומר למרות שגם 70 זה כסף. הערה קטנה ונחמדה: בחולצות המקוריות של היאנקיז אין שם מאחורה, רק מספר! חולצה מקורית ממש עולה כבר איזה 140- 150 דולר. לדעתי, ממש ממש לא שווה אלא אם כן אוספים בשביל סיבה מיוחדת. החולצות שאפשר להשיג ב 70 דולר הם אותו הדבר, אולי פרט לכמה שינויים ממש לא בולטים לעין בכל מקרה. החולצות האלה מאוד נוחות יפות סטייליסטיות ולא יודע... מה שעוד תרצו. התמונה פה מראה לנו את שתיי צידיי החולצה. נכון דבר יפה?
 

SlamminDino

New member
חברה, תעזרו לי פה !! ../images/Emo51.gif ../images/Emo104.gif

אני צריך רשימה שתאמר לי מהי החולצה האישית של כל אחד!! תבחרו קבוצה, מספר ושם שיופיע מאחורה!! זאת ההזדמנות להיות מייג´ורס ליגרס!! קבלו דוגמא: הקבוצה: פיטסבורג פאיירטס שם : צביקה פיק ( זה צריך להיות באנגלית !!) מספר: 47 חברה, אני צריך את המידע הזה. למה? No Reason
היענותכם תעזור מאוד ואני מבטיח שתאהבו את מה שתקבלו.
( וזה לא קשור לבירה הפעם-- חד פעמי)
 

SlamminDino

New member
שאלה טובה מאוד!

ואני כל כך מצטער שאני לא יכול לענות עליה.. רק תגיד של איזה קבוצה אתה רוצה או איזה שחקן. אפשר להזמין דרך האינטרנט או דרך אנשים שאתה מכיר שבארה"ב. לגביי המחירים-- חולצת Replica שהיא העתק מדוייק של החולצה ועשוייה מפוליאסטר.. זה בין 70 למאה דולר בארה"ב בחנויות. 70 זה מחיר טוב. באתר של E-BAY שהוא אתר מכירות פומביות אפשר למצוא מחירים מעניינים ואנשים שמוכרים ללא מכרז חולצות שונות במחירים יותר זולים. אני ראיתי כמה של 55 דולר או אפילו 52. נחמד מאוד!! לעומת זאת-- שהייתי באמריקה ראיתי הרבה חולצות בייסבול נחמדות שהם לא החיקוי האמיתי בדיוק אבל החסכון שווה את זה !! והשיטה שמורידים מחירים אם מוצר נמצא על המדפים זמן מסויים ממש מועילה! במיאמי מצאתי חולצת בית של קן גריפי ג´וניור ב 20 דולר. והחולצה היא העתק מדוייק רק שהיא לא עשוייה מפוליאסטר אלא מכותנה. אבל ממש שווה. היה כתוב שזה עלה 50 דולר לפניי כן. יש חנויות שהכל שמה מוזל יותר ממה שיש בחנות רגילה. מקומות כמו Ross לדוגמא אחת. היה שמה חולצה של מארק ברונל הקווטרבק של הג´אקסונוויל ג´אגוארס ב 15 דולר בלבד!! והיו כמה.. צריך לבדוק איזה גודל יש להם ולא לסמוך על מה שכתוב בכרטיס שעל המוצר. אני כל כך אוהב שופינג באמריקה. בארץ זה כבר סיפור שונה. לכן אומר זאת.. ידידי החפץ בחולצה. אתה יכול להזמין מה שאתה רוצה באינטרנט ולבקש שישלחו את זה לבית של מישהו שאתה מכיר באמריקה שמגיע לארץ והוא יקפיץ את זה בשבילך. לגביי איפה כדאי לקנות באינטרנט.. נוכל כבר לדבר. הכי טוב אם יש מישהו שאתה מכיר שיודע את השוק ואיפה לקנות. כי בארה"ב צריך להיות חכמים ולחפש טוב מאוד איפה קונים כי יש מספיק מקומות שיגרמו לך לראות כמו ( מילה לא יפה) בעוד אתה מסתכל על אותו מוצר ב חצי המחיר ממה ששילמת בחנות שרק 5 דקות הליכה מאיפה שקנית את המוצר. בנוסף לזה אומר שחולצות בייסבול זה הדבר!!!! עם הכפתורים, זה ממש דבר סטייל, נח ויפה לעין. תחשוב כמה בחורות אפשר להשיג עם זה. וזה עוד בלי לספר להם על הבירה שאתה שותה!! וווהוו!!!
 

SlamminDino

New member
וחולצת בית של היאנקיז..

החולצות בית של היאנקיז מהאתר של מודלס , הרשת הגדולה באיזור ניו יורק ( חוץ מ Sports Authority שהיא רשת כלל ארצית גדולה). חולצות הבית של היאנקיז נמכרות ב 70 דולר כל השמות. אלו כמובן המחירים ברשת. ייתכן ויהיו הנחות במקומות מסויימים וכו´... עוד משהו ששווה מאוד להזכיר הוא האפשרות לעצב חולצה משל עצמך. תבדקו כבר את המחירים בלינק שאמור להיות בהודעה. ( פעם ראשונה שאני מנסה ). עיצוב חולצה ייעלה אולי 85 דולר וזה אומר ששמים לך איזה מספר ושם שאתה רוצה מאחורה. ( יכול להיות שיש הגבלה לאיזה 12 אותיות) אהה, וגם אסור דברים גסים או מעליבים. לא נראה לי שבן לאדן אפילו יתקבל!! אבל זה יכול להיות מתנה פשוט נפלאה למישהו. איזה כיף להסתובב עם חולצה של עצמך! כן, אני משחק בקבוצה הזאת. לא מאמינים? תראו!! הוכחה. ייתנו לנו על זה מלא בירות בחינם. ( עד שיגלו את האמת ויזרקו אותנו מהבר לצמיתות). אם יש לכם חברים , משפחה או עסקים בלתי חוקיים מאמריקה-- בקשו מהם להביא לכם בהזדמנות.
 

SlamminDino

New member
Want one of these ? ../images/Emo72.gif

נכון מגניב? אני צריך את השמות שלכם ואת בקשותיכם בשביל מה שאתם רוצים!! מה זה שווה אם השם שלי פה לבד? יהיה שמח שתרשמו את הפרטים. אתם גם יכולים לעשות זאת בעצמכם!! נכנסים ללינק לאתר מודלס שיש פה בעמוד הראשי בדף הקישורים ובכל קבוצה אליה הולכים אמורה להיות האפשרות לעיצוב חולצה. כשנכנסים לקבוצה מסויימת לוחצים על Jerseys ושמה כבר יהיה באחד המקומות חולצה עם המספרים 00 ואני לא מתכוון לבית שימוש. ה 00 האלה אומרים שהם ישמשו אתכם בעיצוב החולצה ושמכם!! כשמגיעים לשם, בוחרים מספר ושם אפשר להסתכל על מה שיוצא. מעתיקים את התמונה עם כפתור ימני של העכבר-- Save picture as ושומרים את הקובץ. כשכותבים את ההודעה פה הולכים למטה ובהוספת קובץ מוסיפים את קובץ התמונה!! אז איך תיראה החולצה שלכם?
 

mont

New member
דינו תכין לי חולצה בבקשה

לפעמים נתקע לי המחשב (הוא קצת עתיק) אז נראה חולצה של הג´אנטס מספר 21 עם כתובת MONTAG נראה לא רע
 

SlamminDino

New member
מונט, בשמחה רבה ובצהלה אני מקדיש לך

חולצת בייסבול עם השם שלך!! ידעתי שתגיע למייג´ורס יום אחד!! אל תשכח להסתכל בתגובה להודעה הזאת שם יש את הקדימה לחולצה היפה שלך!
 

SlamminDino

New member
ומונטאג יהיה שמו בישראל!

הנה הקדימה של החולצה שלך, מונט!! שים לב לכפתור האלגנטי ולאותיות המרכיבות את המילה סן פרנסיסקו על החולצה.
 

mont

New member
תודה אבל איזה מחיר!!!

99 דולר לחולצת בייסבול או במילים 460 שקלים בארה"ב
 

mickeym

New member
מצאתי בקווינס חולצה ב-55 דולר....

והיא כמובן של מייק פיאצה! והיו שם כל מיני חולצות מוזלות נגיד של ספריוול מהניקס ב-40 דולר, או של הקוורטרבק של הג´יאנטס, איך שקוראים לו....
 

SlamminDino

New member
פיאצה ב 55 דולר!!

מחיר טוב מאוד. אם זה העתק מדוייק של מה שהם לובשים במשחק זה חתיכת Deal! החולצות אן בי איי עולות 40 דולר בכל מקרה. אלא אם כן זה היה חולצה ממש מיוחדת. אבל המחיר הסטנדרטי שמה הוא 40 דולר לחולצות אן בי איי. הקוואטרבק של הג´איינטס הוא קארי קולינס. הייתי בניו יורק שנה שעברה בסוף יולי והיה מבצע טוב ברשת ספורט ושמה מודלס. חולצות פוטבול שהמחיר שלהם הוא בין 40- 45 דולר. והם היו על 30 דולר!! היה שמה מבחר די נחמד של חולצות וזה היה עוד סניף קטן יחסית של הרשת הפופולארית מאוד באיזור ניו יורק וניו ג´רזי. תן לי גם להזכיר את זכותי להנחה כי הלכתי ליאנקי סטדיום ומאחוריי הכרטיס היה 10 אחוז הנחה ברשת כך שחולצה הייתה עולה 27 דולר בלבד! והם חולצות יפות... הייתי צריך ללכת על זה!! אני מקווה שהמקומיים כבר ניצלו את המצב, ואם זה היה מבצע גדול הם כן! Anyway-- צריך לדעת באמריקה איפה לחפש כי תמיד יש מקום שמוכר ביותר זול איפשהו. זה כל הכיף. זה והבירה !!
 

mont

New member
שאלה מה החוקים לגבי התלבושת

ראיתי בוורלד סיריס שתמיד היו לבן או אפור או פסים האם יש חוקים מי חייב לחבוש קסדה ואייך זה בליגת הילדים?
 

freedom rider

New member
כאוהד קאבס

אומר: לקרדינלס. ותאמינו לי שזה עולה לי בבראיות להגיד את זה.
 

SlamminDino

New member
Hey, My dad Says that too!!../images/Emo72.gif

מה אתה אומר על זה פרידום ריידר!! גם אבא שלי אוהב את הקארדינל שעל החולצה של סיינט לואיס. הוא אומר לי שתמיד הוא אהב את החולצה הזאת וכל פעם שהם משחקים בטלוויזיה הוא לא שוכח להדגיש. לפעמים שיש הודאה לגביי משהו חיובי בקבוצה היריבה צריך להגיד את זה כל כך הרבה פעמים עד שזה יוצא ממערכת העיכול. גם הסמל של האוריולס יפה עם הציפור שלהם... אני חושב שבאמת החולצות של סיינט לואיס הכי יפות בליגה!! הציפור הזאת על העץ מוסיפה המון צבע לאותיות בלבד. אהה, כמובן שאבא שלי אוהד קאבס בעצמו. Freedom Rider, רציתי לשאול אותך אם חתימה של שחקנים גדולים בעבר הייתה שווה משהו היום או מתישהו? שחקנים כמו רוברטו קלמנטה והמון גדולים טובים.
 

SlamminDino

New member
מקום לתמונות נחמדות של סיינט לואיס

והאתר הזה בנוי להערצת פרננדו ויניה, אחד השחקנים המצחיקים בליגה. מסתבר שהוא שחקן די מוערץ ויש לו פה גלריה יפה שעשו לכבודו. ויניה הוא ה Leadoff של הקארדינלס ומשחק בסיס שני בקבוצה. ידוע מאוד בבאנטים הטובים שלו והיכולת שלו להניח אותם בצורה מושלמת ולהגיע איתם לבסיס ראשון. שחקן יעיל מאוד וחלק חשוב מאוד בהצלחה של סיינט לואיס. לא נותנים לי להעתיק את התמונות ברגע שהם נפתחות. תוכלו לראות משמה את המדים המדוברים של הקארדילנס. יש דברים יפים-- בהחלט!!
 

SlamminDino

New member
שימו לב לציפורים

שעל חולצתו של אלברט פוהולס בזמן שהוא מכה עוד סינגל לשדה הימני במשחק השלישי מול האריזונה דאיימונדבאקס. שנה שעברה רוקי השנה, אלברט סיים את העונה הנוכחית שני במירוץ ה MVP רק לבארי בונדס בכבודו ובעצמו. זה אומר שלסיינט לואיס יש תותח כבד שהולך להנהיג אותם בשנים הבאות.
 
למעלה