לכבות את כל האהבות
New member
שאלה מביכה קצת
אני בתולה..כלומר לא קיימתי עדיין יחסי מין אם אני מעונינת להביא לעולם כרגע ילד ע"י תרומת זרע. אהמ איך בדיוק עושים את זה?
זה מחייב אותי לבתק את עצמי?
אני בתולה..כלומר לא קיימתי עדיין יחסי מין אם אני מעונינת להביא לעולם כרגע ילד ע"י תרומת זרע. אהמ איך בדיוק עושים את זה?