שאלה מביכה קצת

שאלה מביכה קצת

אני בתולה..כלומר לא קיימתי עדיין יחסי מין אם אני מעונינת להביא לעולם כרגע ילד ע"י תרומת זרע. אהמ איך בדיוק עושים את זה?
זה מחייב אותי לבתק את עצמי?
 

J oker

New member
לא מבין ת'קטע שלך

מותק בגן עדן לא מזכים אותך על קרום הבתולין. כבר העלית פה שאלה לגבי זה שאת רוצה ללדת ילד ללא מערכת יחסים, תחליטי מה את רוצה ואם את רוצה עזרה אז תעלי את הסיפור שלך בשלמותו ולא בחלקים.
 

מרגנית2

New member
יש פה פורום של

חד הוריות מבחירה - שם רובן הרו מתרומת זרע. השאלה הזו נדונה כבר ואין בעיה להרות בהזרעה גם לבתולות. כבר היו מקרים כאלה. חלילה את לא צריכה לבתק שום דבר או להכאיב לעצמך סתם. בהצלחה
 
למעלה