שאלה ל DISEQC

shavit2help

New member
שאלה ל DISEQC

כמה תמונות לשניה נותן שיטת MPEG2 ? וכמה תמונות לשניה נותן מקלט ADB של יס ? האם המקלט של יס גם פועל בשיטת MPEG2 או בשיטה אחרת ואיזה?
 
למעלה