שאלה לשרון וכל מי שיכולה לעזור

hula1

New member
שאלה לשרון וכל מי שיכולה לעזור

אומנם הבחילות עברו כמעט לגמרי, אבל יש תופעה יותר מעצבנת: כל מה שאני אוכלת עולה לי. עד שאני הולכת לישון. רק בשעות הבוקר יש לי קצת שקט. אפילו אם אני שותה תה ופרוסת לחם, זה יכול לעלות כמו גרפס כזה (סליחה נורא על התאור). שרון אומרת שאין צורך לסבול, אז יש מה לעשות? (אני אוכלת די בריא, לא הרבה וברווחים) אשמח לעצה
 

rc11

New member
יש לך צרבת../images/Emo3.gif

לי עזר לאכול מלפפון ירוק עם הקליפה, טמס, שקדים לא קלויים. אן זה מנחפ אותך, לי היתה תקופה רעה של צרבות (שבועיים) והיא חלפה. עכשיו אני כמעט לא סובלת מזה... תנסי להבין מה גורם לך לצרבת ותמנעי ממנו (בדר"כ עגבניות, אוכל מתובל, מטוגן).
 

hula1

New member
וו'אלה חשבתי זה מה שזה, אבל

חברה אמרה לי שזה לא, ושיהיו לי צרבות אני כבר אדע מה זה, כי זה נורא צורב (מן הסתם)
 
לי גם!!

כל מה שאני אוכל "עולה", שורף בבית החזה, כלון לא עוזר....בהתחלה זה היה פה ושם, עכשיו זו כבר צרבת אחת ארוכה ומתמשכת...
 

loral

New member
אני מכירה את ההרגשה

גם אני אמנם בחודש שמיני כבר לוקח לי נצח להרדם, אני מפסיקה לאכול מוקדם בערב, ועדיין עולים לי חומצות נוראיות, גרפסים וכו' לפעמים אני קמה בשעות הקטנות של הלילה כדי להקיא, זה כבר ממש נפלט, אחרת אני לא נרדמת שוב. אני ישנה כל לילה עם כדור טאמס בפה. נראה לי שנותר רק להיות סבלניות עם זה עד ללידה. זה קרה לי גם בשני הריונות הקודמים.
 
הצרבת היא תוצאה של בלבול או חוסר

איזון של מרידיאן- ערוץ האנרגיה- של הקיבה. לכאורה, הקיבה אמורה ללכת בכיוון אחד תמיד- מלעלה למטה, נכון? אם יש תקיעות מסויימת בגוף, האיזון מופר, ולעיתים כיווני הקיבה משתנים. כך אנו מוצאות את עצמנו עם בחילות, הקאות וצרבות. הטיפול אמנם מאד פשוט, אבל מחייב אבחון מלא, ואח"כ שינוי תזונתי. מלפפונים, לימונים, שקדים, חלב וכל מה שידוע כעוזר- לא פותר את המקור לבעיה, ולעיתים המלפפון של היום יחמיר את הבעיה מחר. אני מציעה לך לגשת לייעוץ תזונתי חד פעמי אצל מטפל בתזונה סינית, אני בטוחה שאפשר לעזור לך מיידית.
 
למעלה