חזרתי צורות פרפרים מקרטון מכולת רגיל.. עטפתי בפיסות נייר עיתון קטנות טבולות בדבק (דבק פלסטי+קמח+מים) כ 3 שכבות.. אחרי הייבוש שכבת ג´סו..ואז לצביעה..הזהב הוא בעצם תוחם-צבע בולט..ככה שצבעתי את הכנפיים ואת הגוף בצבעים שונים והדגשתי בתוחם.. שיהיה בהצלחה..