שאלה לשבלולית

cckuki

New member
שאלה לשבלולית

אני הצטרפתי לפורום כשלא היית ורציתי לשאול איך עשית את מובייל הפרפרים שמופיע בגלרייה שלך?
 
מאוד פשוט..

חזרתי צורות פרפרים מקרטון מכולת רגיל.. עטפתי בפיסות נייר עיתון קטנות טבולות בדבק (דבק פלסטי+קמח+מים) כ 3 שכבות.. אחרי הייבוש שכבת ג´סו..ואז לצביעה..הזהב הוא בעצם תוחם-צבע בולט..ככה שצבעתי את הכנפיים ואת הגוף בצבעים שונים והדגשתי בתוחם.. שיהיה בהצלחה..
 
ג´סו זה חומר מקשר

אם למשל רוצים לעבוד על כלי מפלסטיק, הצבעים לא נספגים בו (בניגוד לעץ) מורחים שבכת ג´סו ואחרי שהיא מתייבשת אפשר לעבוד כרגיל!
 

הצנצנת

New member
מצאתי עוד אתר תמונות

מדובר בעיקר בתצלומים, אם כי יש גם ציורים יש גם בסגנון עתיק, וגם מפורסמים. לינק.
 

הצנצנת

New member
../images/Emo101.gif ושאלה: איך מתמצאים בקישורים?

לא הצלחתי לאתר את האתר בקישורי הפורום.
 
למעלה