שאלה לצרכנים

Yellow Fever

New member
שאלה לצרכנים

מה אתם עושים כשהמוכר מצפה ממכם לסמוך על המילה שלו ? ואני לא מדברת על מוכרת שמוכרת לכם זוג נעליים ואומרת לכם שהם כבר התרחבו .. משהו כבר יותר רציני - לדוגמא: "כתוב על הזיכוי שהוא תקף רק ל 6 חוד', אבל אל תדאג, אנחנו מקבלים גם אחרי .. " - כשמדובר בזיכוי של סכום גדול "אין תעודת אחריות, אנחנו כבר יודעים שזה נקנה רק ברשת שלנו" - כשמדובר במוצר ששווה אלפי שקלים.
 

harhanegev

New member
דורש ממנו לכתוב את המילה שלו,

ואם הוא מסרב לא סומך על שום מילה.
 

sam i m

New member
על מילה אני סומכת רק במקום

אותו אני מכירה ומוכרת. בחנויות בהן אני קונה בקביעות כבר קרה ששכחתי להביא את הקבלה/זיכוי ובכל זאת החליפו/זיכו על מוצר, פעמים רבות בלי לעשות סיפור מאישור ממנהל וכו'. אולם אסייג את דברי, אף פעם (אף פעם!) לא אסמוך על מילת מוכר כאשר מדובר בסכום גדול, כאשר סכומים גדולים על הפרק יש מקום להוסיף פיסקה על חוזה או לחתום על "זכרון דברים". אני חייבת לכתוב שאני לא זוכרת מקום כלשהו שאמר לי שיקבלו זיכוי לאחר שהוא פג- בכל המקומות אמרו לי להתקשר לשרות לקוחות ולבקש הארכה. ומי שיאמר לי את המשפט השני שלך "אין תעודת אחריות..." אני אצחק לו בפנים- תעודת אחריות קיימת בשביל סיבה, כל מי שיאמר לי את המשפט הזה יראה את הגב שלי כאשר אני יוצאת מהחנות- אם הוא לא רציני בקניה איך יהיה רציני אם אתקל בבעיות ואצטרך תמיכה?!
 

Yellow Fever

New member
יש סיבה שאני שואלת

אצלנו מקבלים זיכויים גם לאחר חצי שנה אצלנו יש עגלות שהיקרה בינהם עולה 4500 ומאחר והן בלעדיות רק אצלנו ויש תווית על העגלה שמציינת את השנה שהיא הגיעה לחנות אנחנו מוותרים על תעודות אחריות ... וכצפוי - מידי פעם יש לקוחות שלא מבינים את זה. תודה על התשובות
 

sam i m

New member
כמה שאלות לי אליך

האם התווית על העגלה יכולה לרדת? ואם כן האם עדיין ה"אחריות" בתוקף? למה לא להשאיר רושם של מקום מכובד ומסודר (להשאיר רושם בניירת כוונתי, אני בטוחה שהחנות נראית בסדר גמור) ולתת תעודת אחריות לכל קונה? אם הייתי נכנסת לחנות שלך ושומעת את הדברים הללו לא הייתי קונה אצלכם, לא משנה כמה החנות יוקרתית או מותג.
 
מסכים עם סם ומוסיף

אין דבר כזה מוצר בלעדי לחנות מסויימת, מי כמוני יודע את החוסר בלעדיות של מוצר שלכאורה יש לו ייבואן יחיד אבל בסופו של דבר יש מספר מקורות לקניה, או ישירות מחו"ל או בעזרת יבואן אפור כלשהו, הייבואן הרישמי בארץ מכבד אחריות בינלאומית כאשר מראים לו קבלת קניה שתואמת לתנאים, ז"א לא מקום מקור יקבלו את התוקף של האחריות, האם החנות של Yellow Fever תכבד מצב כזה? אני בספק...
 

Yellow Fever

New member
קצת סדר

בניגוד לאיך שניסח זאת רונן שרון - זאת לא החנות שלי. ולמרבה ההפתעה - אני גם מסכימה איתך וזאת הסיבה ששאלתי את זה. אני נתקלת בטענות כמו שלכם לפעמים ולי, לצערי, אין תשובות הגיוניות... אם הייתה לי האפשרות לשנות את זה, הייתי עושה את זה אבל מסתבר שזה לא מרתיע כל כך הרבה אנשים, אחרת החברה כבר הייתה פועלת לשנות את הנוהל הזה. ההפך, נמכרות אצלנו כל יום עגלות באלפי שקלים מקווה שהסברתי את עצמי טוב
 

אלי ו.

New member
צריך להיות עסק מאוד ידוע ואמין כדי שאני אאמין

אתן לך דוגמא. בזמנו קניתי תיק החתלה לתינוק מאתר LandsEnd חנות ידועה מאוד שקיימת עוד לפני האינטרנט. הם התחיבו לאחריות לכל החיים והאמנתי להם לא בגלל תעודה כלשהי אלא בעיקר בגלל שידעתי שהם עמדו מאחורי המוצרים שלהם אצל אנשים שהכרתי. אם חנות בקניון היתה מבטיחה לי אחריות כזאת הייתי דורש את האחריות בכתב. במקרה שלהם רמת הבטחון שלי היתה מספיק גבוהה כדי להסתפק במילה שלהם.
 

yrnkrn

New member
לאדם שמתכוון לעמוד מאחורי ההתחייבות שלו

אין בעיה לכתוב אותה ומה שלא נכתב יש סיכוי ממשי שלא יקוים. לאור כך צריך לשקול אם העסקה מתאימה.
 

sailor

New member
מאידך יש בתי מסחר מועטים מדי

שהמוניטין שלהם כמי שעומדים בהבטחותיהם מצדיקים עצמם שוב ושוב.
 
למעלה