שאלה לפורים

khammel

New member
שאלה לפורים ../images/Emo152.gif

מה היא בעיניכם התלבושת הכי מוצלחת של כל אחד מחברי הלהקה ואילו הייתם יכולים להתחפש למישהו מהלהקה, למי הייתם מתחפשים ובאיזו תלבושת הייתם בוחרים? אישית, אני מאד אוהבת את ג'ון ואת רוג'ר בשיר I Want to Break Free, את פרדי בלייב קילרס ואת בריאן בתלבושת העכביש (אני אעלה תמונה בהמשך). אני מניחה שאילו הייתי מתחפשת... הממ... הייתי הולכת על בריאן בתלבושת "כנפיים" הלבנה שלו מ-1975 או בתור פרדי מ-The Game. משהו סולידי שכזה. ואתם?
 

Teo Toriatt

New member
בריאן בתור הפינגווין

כן כן, אותו אחד שמופיע בעטיפה של Queen (I) s וליימים ב I'm Going Slightly mad. רק בגלל הסיפור מאוחרי התחפושת
 

lielme

New member
מה הסיפור מאחורי התחפושת?

אני אוהבת את התלבושת של פרדי עם החולצה של מרלין מונרו והג'קט הצהוב המפורסם אבל אם פורים את מה שכל הלהקה לובשת בקליפ It's A Hard Life זה באמת פורימי
 

Teo Toriatt

New member
הסיפור

סופר על ידי בריאן באתר שלו לפני כמה חודשים. בעטיפה הפנימית של האלבום Queen יש כל מני תמונות מעניינות, בין השאר יש תמונות של כל החברים בתחפושת מאישו מסיבת תחפושות (למשל רוג'ר ככובען המטורף) בריאן לבוש שם כפינגווין. כשהם צילמו את Slightly mad הם הלכו עם הרעיון של השיר על מוזרותו, וכשהגיעו לבריאן פרדי הזכיר את התמונה ההיא, מהאלבום הראשון, ובריאן מייד הסכים להצטלם כפינגווין. מה שהביא גם פינגווין אמיתי לסט שהשאיר להם שאריות על הספה :) אני מצרף את התמונה של האלבום והקליפ... הפינגווין מופיע ב2:43
 
2 דברים על הפינגווין והקליפ:

1.ישנה אגדה שאומרת כי אלטון ג'ון היה בתוך הפינגווין בקליפ. 2.ברור שפרדי היה צריך את מסיבת התחפושות הזאת עם האיפור והפאה בכדי להסתיר את מחלתו שהייתה אז די מתקדמת.
 

Teo Toriatt

New member
אז ככה

1. ממש לא נכון. זה היה בריאן. 2. ברור, ואפשר לראות ב Days of our lives שכשאין לו את התחפושות הוא ממש נראה חולה...
 

lielme

New member
גם בלי זה אפשר להבין שזה בריאן ולא אלטון

רק לפי הגובה של בריאן
 

dvirtz

New member
ואו

בזכות השאלה שלך שוטטי בקליפים ביוטיוב וגיליתי בפעם הראשונה שיצא קליפ ל-Back Chat. אני דווקא מאוהבי Hot Space אבל אין ספק שמבחינת הקליפים זה האלבום הכי גרוע. החל מהקליפ ללא קשר לשיר של Under Pressure (זה תמיד נראה לי כמו הקליפים שמדביקים לשירים בקריוקי) ועד ל-Las Palabras שנראה כאילו הם סבלו מכל רגע בצילומים שלו. בכל מקרה, הייתי מת שיהיה לי את האומץ ללכת עם התלבושת של פרדי מהקליפ של It's A Hard Life, במיוחד עם הפאה בחלק השני. נראה לי אבל שאני אסתפק בלשים את משקפי הכוכב מ-We Will Rock You.
 
למעלה