שאלה לעניין הביוץ,

שילי1

New member
שאלה לעניין הביוץ,

הביוץ שלי יכול להיות גם לאחר 30 יום, קניתי ערכות ביוץ, אני לא רוצה לבזבז סתם, כמה ימים אחרי המחזור צריך להתחיל להשתמש כדי להיות מכוסים שאני לא יפספס את הביוץ, זה ברור שיום אחרי המחזור לא יהיה ביוץ, מה המינימצום שאני צריכה להתחיל להשתמש בערכה, מקווה שהיתי ברורה, אשמח לתשובותכן
 

שילי1

New member
מקפיצה

אני לא מבינה מתי מתרחש הביוץ, ואם אני רוצה בת אז איך שאני רואה שתי פסים בערכת ביוץ להפסיק? אז איך אני אכנס להריון אם אני לא שוכבת בביוץ נא עזרתכם אני מיואשת!
 
במחזורים לא סדירים וארוכים

תזדקקי כנראה להרבה ערכות ביוץ החל מי"מ 12 תתחילו לקיים יחסים אחת ליומיים. מאחר ואת רוצה בת, ברגע שיש 2 פסים - להפסיק לקיים יחסים. הזרעים שקיימים מיום אתמול או מיום שלשום אמורים לפגוש את הביצית. כמובן שבתהליך כזה, את מפחיתה את סיכויי הקליטה: בעיקר אם יוצא מצב שבו קיימת יחסים ביום א', ביום ב' לא קיימת יחסים וביום ג' שבו את אמורה לקיים שוב את מגלה את הפסים
יוצא מצב שהזרעים של שלשום צריכים לעשות את העבודה ואז יש לקוות שהם חזקים מספיק כדי להגיע לביצית. במקביל לערכת ביוץ ממליצה לך לנסות לזהות גם הפרשות ואולי להסתמך על כאבי בטן כדי לזהות את הביוץ בקלות יותר. אם את זקוקה לעזרה בנושא סימני הביוץ, תקראי את המאמר על שיטת המודעות לפוריות.
 

שילי1

New member
תודה על התשובה הברורה

ממש הסברת מעולה, תודה! אבל שאלה נוספת אני צריכה לספור 12 יום מיום הראשון של המחזור ואז מהיום ה-12 להתחיל לעשות בדיקות ביוץ? אין מצב שזה יהיה לפני ואני אפספס?
 
כן. לספור 12 יום מהיום הראשון

של המחזור ואז להתחיל לבדוק. אם המחזור שלך ממש-ממש קצר משהו כמו 21-24 יום, אז יש סיכוי שתפספסי. אבל אם את מתחילה בי"מ 12 ונניח שזהו גם יום הביוץ, אז כ-12-16 יום אח"כ אמור להתחיל המחזור הבא. כלומר, מדובר על מחזור באורך של 24-28 יום (12+12=24 או 12+16=28). באורך מחזור של 24-28 יום את לא מפספסת. ואם המחזור עוד יותר ארוך - אז בטח שלא תפספסי.
 
למעלה