shahartheone
New member
שאלה לסקיירים
שלום,
כשהתחלתי ללמוד סקי אמרו לי שצריך להישען קדימה (על הלשוניות של הנעליים). אני עדיין לא גולש מספיק זמן ועד עכשיו עשיתי רק מסלולים כחולים. השאלה שלי אם זה לא מסוכן להישען ככה גם במסלולים יותר תלולים. אין סכנה להתגלגל למטה (במיוחד אם נתקלים למשל באיזה גוש קרח באחד המגלשיים) ?
תודה
שלום,
כשהתחלתי ללמוד סקי אמרו לי שצריך להישען קדימה (על הלשוניות של הנעליים). אני עדיין לא גולש מספיק זמן ועד עכשיו עשיתי רק מסלולים כחולים. השאלה שלי אם זה לא מסוכן להישען ככה גם במסלולים יותר תלולים. אין סכנה להתגלגל למטה (במיוחד אם נתקלים למשל באיזה גוש קרח באחד המגלשיים) ?
תודה