שאלה למשתמשי Quickoffice 5.1

gadi7

New member
שאלה למשתמשי Quickoffice 5.1

בשעה טובה ומוצלחת התקנתי במחשבי Office XP הלחצן של Quicksheet נעלם מהתפריט , אך הצלחתי לשחזר ולהפעיל אותו. לעומתו הלחצן של Quickword קיים אך לא פעיל "לא ניתן למצוא את מאקרו או שהוא לא פעיל עקב הגדרת רמת אבטחת המאקרו" . הנסיונות לתקן ע"י הורדת רמת האבטחה מתוך תפריט Word לא עזרו. בתוך תפריט כלים ישנה פקודה תבניות ותוספות - qword8.dot מסומן ב V. עם Office 2000 לא נתקלתי בבעיה שכזו. האם משהו נתקל בבעיה דומה ? תודה, גדי
 

redbull2002

New member
וואלה נתקלתי אב לא קישרתי

הוא מוציא לי ארורים שקשורים למקרו
בכל אופן אני מציע להשתמש בתוכנת iambic
 
שמעתי על התופעה. לדעתי אם תשיג

את קובץ ההפעלה של Quickoffice 5.1 או ששמרת אז כדאי לנסות לעשות Uninstall ל-Office 5.1 ולהתקינה מחדש. נראה לי שבתהליך ההתקנה היא תיצור את המאקרו ב-Quicksheet וב-Quickword
 
למעלה