שאלה למשתמשי Quickoffice 5.1
בשעה טובה ומוצלחת התקנתי במחשבי Office XP הלחצן של Quicksheet נעלם מהתפריט , אך הצלחתי לשחזר ולהפעיל אותו. לעומתו הלחצן של Quickword קיים אך לא פעיל "לא ניתן למצוא את מאקרו או שהוא לא פעיל עקב הגדרת רמת אבטחת המאקרו" . הנסיונות לתקן ע"י הורדת רמת האבטחה מתוך תפריט Word לא עזרו. בתוך תפריט כלים ישנה פקודה תבניות ותוספות - qword8.dot מסומן ב V. עם Office 2000 לא נתקלתי בבעיה שכזו. האם משהו נתקל בבעיה דומה ? תודה, גדי
בשעה טובה ומוצלחת התקנתי במחשבי Office XP הלחצן של Quicksheet נעלם מהתפריט , אך הצלחתי לשחזר ולהפעיל אותו. לעומתו הלחצן של Quickword קיים אך לא פעיל "לא ניתן למצוא את מאקרו או שהוא לא פעיל עקב הגדרת רמת אבטחת המאקרו" . הנסיונות לתקן ע"י הורדת רמת האבטחה מתוך תפריט Word לא עזרו. בתוך תפריט כלים ישנה פקודה תבניות ותוספות - qword8.dot מסומן ב V. עם Office 2000 לא נתקלתי בבעיה שכזו. האם משהו נתקל בבעיה דומה ? תודה, גדי