שאלה למבני דבר..

Viper2K2

New member
שאלה למבני דבר..

ככה, אני בסוף השבוע לארה"ב. אני הולך ללוס - אנג'לס ורציתי לדעת אם מישהו יכול להגיד לי אולי אני הולך להיות שם בתאריכים 1-2.6, האם מישהו יודע אם תתחיל סדרת הגמר במקרה והמשחקים יסתיימו כבר השבוע? תודה מראש, גיא
 

EizoTop

New member
סדרת הגמר תתחיל או ב-1.6 או ה-2.6

אני לא זוכר בדיוק אבל המשחק הראשון יהיה בבוסטון/דטרויט ואולי גם הלייקרס לא יעלו אל תשכח (טפו טפו טפו בלי עין הרע.)
 

Viper2K2

New member
תודה! לליקרס אני לא כ"כ דואג.. אבל

אתה בטוח שזה יהי בבוסטון/דטרוייט? אז הלכה לי ההזדמנות.. :-\ אוף! טוב.. אז אני מניח שאני צריך לקוות שSA תפתיע במשחקים הבאים...
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
האמת...

קשה לי מאוד שתצליח להשיג כרטיסים ולא משנה איזה קבוצות יגיעו לגמר. אני מקווה שבשבילך שתצליח איכשהו להשיג אבל זאת תהיה משימה לא קלה, אלה אם כן אתה מוכן להכניס יד לכיס ולשלם לספסרים.
 
למעלה