ככה, אני בסוף השבוע לארה"ב. אני הולך ללוס - אנג'לס ורציתי לדעת אם מישהו יכול להגיד לי אולי אני הולך להיות שם בתאריכים 1-2.6, האם מישהו יודע אם תתחיל סדרת הגמר במקרה והמשחקים יסתיימו כבר השבוע? תודה מראש, גיא
קשה לי מאוד שתצליח להשיג כרטיסים ולא משנה איזה קבוצות יגיעו לגמר. אני מקווה שבשבילך שתצליח איכשהו להשיג אבל זאת תהיה משימה לא קלה, אלה אם כן אתה מוכן להכניס יד לכיס ולשלם לספסרים.