שים לב !!
יש לכוון כך שהרפידה הפנימית קרובה ככל הניתן (ויש שאומרים שמתחילה לעשות רעש) .... כך במהלך הבלימה הדיסק לא ייצטרך להתעוות על מנת לפגוע בשני הרפידות..... כעקרון ככל שהחלק הפנימי יהיה קרוב יותר תהיה יותר "נשיכה" וככל שיהיה רחוק יותר תהיה פחות "נשיכה" אבל יותר עוות בדיסק [ואת זה אנחנו לא כ"כ רוצים מעל רמות מסויימות]. כמו כן, במידת הצורך לפני הכיוון המדובר יש לעשות caliper alignment ..... קרא את ההוראות. לגבי ה alignment בכמה מילים, פותחים את הברגי ה CPS שמחברים את הקליפר למתאם ואז סוגרים את שני הצדדים של הרפידות כך שיווצר היחס של 1/3 ו 2/3 כאשר 1/3 הוא הצד הפנימי (האופניים), ומקבעים את ה CPS (הקפד להדק קצת כל בורג כלומר קצת את הראשון, קצת את השני אח"כ עוד טיפה את הראשון, אח"כ עוד טיפה את השני על מנת שה alignment יישאר תקין [בכלל ככה מהדקים משהו שמקובע ע"י שני ברגים). עוד טיפ, נסה לפרק ולהחזיר שוב את הגלגל. Disclaimer הנ"ל נכתב על סמך הוראות avid וניסיון אישי. אין לראות בדבר כהוראות לכיוון הדיסקים מכל יצרן שהוא. ברקסים זה דבר חשוב מאוד כמו חלקים רבים באופניים שקריסתם עלולה להוביל למצבים מסוכנים, פציעות ואף מוות. התייעץ באדם מוסמך לכיוון הדיסקים שלך. .