שאלה למבינים...

שאלה למבינים...

כאדם שרק לאחרונה התאהב בטעם הוויסקי, אני שואל איזה וויסקי משובח ומיוחד כדאי לי לקנות (בדיוטי פרי). כדי להתחיל בבניית הבאר הביתי. תודה מראש.
 
בנוסף לתקציב, טעם?

באיזה וויסקי התאהבת? יש הבדל גדול בטעם בין וויסקים ממדינות שונות ואיזורים שונים. תגיד מה טעמת ואהבת, ונכוון אותך למשהו מתאים.
 
בעניין התקציב...

סכום של כ-200-250 ש"ח לבקבוק של ליטר במחירי דיוטי פרי. לגבי הוויסקי שאהבתי - זה היה וויסקי אירי סינגל מאלט "בושמילס" (לפני כן טעמתי גם "שיבאס" שאהבתי אבל פחות). תודה
 
למעלה