שאלה למבטוחי מכבי

שאלה למבטוחי מכבי

האם הבדיקה OAE , בדיקת הדים קוכליאריים, נמצאת בסל הבריאות?
האם ניתנה לכם התחייבות לבדיקה זו?
העניין הוא כזה, לי לא ניתנה התחייבות לבדיקה זו אך למבוטחת אחרת של מכבי בסניף אחר היא כן ניתנה ולכן אני מבררת.
לאחר שנודע לי שהיא כן קיבלה התחייבות לבדיקה זו, צילצלתי לסניף במקום מגוריי והיא ניתנה לי גם, אך בפעמים האחרות היא לא ניתנה לי.

שאלה נוספת: האם לתינוק מעל גיל שנה לא נותנים התחייבות להמשך מעקב בבית חולים והוא מופנה לאחד המכונים של הקופה?
גם בעניין זה התעוררה בעיה, לא רצו לתת לי התחייבות בטענה כי התינוק מעל גיל שנה ולכן הוא יופנה למכון של הקופה. אגב, כששאלתי מדוע זה כך? ענתה לי המזכירה כי מעל גיל שנה מוטב שהתינוק לא ייכנס לבית חולים לצורך טיפול או מעקב. ואני שואלת את עצמי, ומתחת לגיל שנה זה כן בסדר? לא מוצאת היגיון בהסבר הנ"ל. האם למישהו ידוע משהו על כך?

אשמח לקבל תשובות וללמוד מניסיונכם
תודה
 
יכולה רק לומר שלי מכבי לא נתנו בכלל הפניה

למעקב בבי"ח, כיוון שביה"ח (שניידר) הוא של הכללית, ומכבי לא מעוניינת להזרים אליו כספים. זו כמובן לא הייתה הסיבה הרשמית, הם טענו שאפשר לעשות מעקב כזה אצל רופא ילדים בקופה/ נוירולוג.
שמעתי שלמישהי במחוז אחר של מכבי כן אישרו. לי לא עזר שנעמדתי על הרגליים האחוריות, ומאחר שבלאו הכי היו לנו מספיק עניינים לטפל בהם גם ככה, בחרתי איזה מלחמות אני רוצה לנהל, וויתרתי.
 

elovaya1

New member
התעקשתי וקיבלתי התחייבות לאסף הרופא

לבדיקת רופא מפכייה בגיל שנה, ואחר כך היינו עוד פעם אחת במעקב פיזיאוטרפיסטית (עם התחייובת)וזהו. אצלנו הפיזיו' במעקב פגים בבית חולים הייתה נותנת כל פעם מכתב לקופה שילד זקוק למעקב של פיזיאוטרפיסטית נאונטולוגית התפתחותיתית(משהו כזה). בהתחלה הם לא רצו לתת, אבל אחרי שדיברתי עם האחראית על התחפתחות הילד והסברתי לה שאין באשדוד פיזיו' כזאת וגם הייתי תקיפה ודרשתי את ההתחייבויות בטענה שבכל שנות חברותי בקופה לא דרשנו משהו מיוחד ובמקרה זה אני לא אוותר ואם לא יאשרו - אשקול ברצינות לעבור קופה. ...בסוף אישרו (-:
 
למעלה