שאלה לכולם..

יניבי211

New member
שאלה לכולם..

היום הייתי במכון ביפ למבחנים הפסיכוטכניים והפסיכולוג ואני מיועד לתפקיד בודק בטחוני. שאלתי היא כמה זמן לוקח מסיום המבחנים עד קבלת התשובה מנתב"ג לגבי הקבלה שלי לתפקיד?
 
למעלה