שאלה לכולם.. היום הייתי במכון ביפ למבחנים הפסיכוטכניים והפסיכולוג ואני מיועד לתפקיד בודק בטחוני. שאלתי היא כמה זמן לוקח מסיום המבחנים עד קבלת התשובה מנתב"ג לגבי הקבלה שלי לתפקיד?