שאלה לכולם

סקסרן

New member
שאלה לכולם

האם בת מתחרמנת מגבר ערום כמו שגבר מבת עירומה?
 
כאילו...

אם נעמד להן הזין וזה? לא, אנ'לא חושבת...
 

Spiritualized

New member
אפרו?!

רגע רגע רגע....את באה להגיד לי ש lets disco זה בעצם מסר אירוטי?!
 
כפרע...

ברור שיש מסר אירוטי! גם בפרסומת לתכשירים נגד כינים יש מסר אירוטי!!! איפה אתה חושב שבדקו את יעילותם לפני ההוצאה לשוק, אם לא על "שוכנות האפרו" העקשניות?
 
הוא שאל שאלה השוואתית. ../images/Emo132.gif

ובכן ידידי, זה תלוי. "אם בת מתחרמנת מגבר ערום כמו שגבר מאישה ערומה?" הממ...אני מניחה, שאם הגבר הוא יצחק שמיר והאישה הערומה היא, נניח, גולדה מאיר, אפשר לשער ש"רמת החירמון" לא תהיה זהה לזו שתשרור בין בראד פיט (בלבוש "גן עדן") לבין, נו טוף...כל אישה שהיא...
 

daniella1980

New member
אז קשה להשוות.

כי אף פעם לא הייתי גבר. אני יודעת שאני צריכה יותר מעירום כדי להתחרמן ממישהו. אם תראי לי את בראד פיט ערום, לא בטוחה שזה יעשה לי את זה. אבל להביט בגבר שאני נמשכת אליו ממכלול של סיבות, אבל לא רק פיזיות, אז כן, היותו ערום תתרום להתחרמנותי ממנו.
 

Aa Bb Cc

New member
לא

לפחות אצלי זה ככה, אני אתחרמן מהמחשבה על הדברים שהוא יכול לעשות לי או אני לו, אבל לא מעצם המראה, ממש לא
 

רון 1971

New member
תשובה קצרה

אתה לא צריך לשאול בנות בכלל את השאלה הזאת . אתה יכול לדעת את התשובה לבד . אם בנות היו מתחרמנות מגבר ערום באותה מידה שבנים מתחרמנים מאישה עירומה אז היו מאות ואלפי אתרי פורנו לנשים כמו שיש לגברים . והאתרים האלה היו מפוצצים בנשים ולא בגייז. עירום גברי מעניין ומחרמן נשים , אבל הוא לא במקום הראשון של הדברים המחרמנים והן לא אובססביות לגביו. בנוסף עירום גברי אפילו יכול להיות מאוד מרתיע לנשים בסיטואציות מסויימות תחשוב על הסיטואציה . אישה זרה מתפשטת מולך ברחוב - סבבה לרוב הגברים. גבר זר מתפשט מול אישה ברחוב ויהיה זה הגבר החתיך ביותר - הטרדה מינית חמורה .
 

מיתושית

New member
אני חושבת שלאשה

גוף עירום של גבר עושה את זה. אני לא יודעת איך זה אצל בת...
 
אולי לא באותה רמה אבל נראה לי שכן..

חחחחחחחח אני בת ואני פאקינג מתחרמנת יותר מגוף ערום של בת אחרת מאשר מגוף ערום של גבר אולי זה כי אנחנו המין היפה? אולי זה כי אנחנו יותר משקיעות בגוף? אולי זה כי אני נמשכת לגוף חלק ולא לשיח? אולי כל התשובות נכונות? אולי אני צריכה להפסיק לשאול שאלות?
 

רון 1971

New member
זה מעניין מה שאת אומרת

כי אם את בתור דו-מינית (עד כמה שהבנתי) מוצאת גוף ערום של בחורה כמחרמן/מושך/משמעותי יותר ואצל גברים את נמשכת קודם לדברים אחרים אז לאינסטינקט הטבעי של גברים במשיכה יש כאן חיזוק נוסף . כלומר זה לא משנה מה אתה גבר או אישה כל עוד אתה נמשך לנשים הגוף הנשי הוא אחד הגורמים העיקריים במשיכה. (ואני מקווה שמישהו הבין אותי כי הצלחתי לבלבל קצת אפילו את עצמי עכשיו...) ו.. למי קראת שיח האאא??? תזהרי שאני לא יוריד עליך איזה נאגחה
 
זה בגלל ש

כל בחורה היא ביסקסואלית. אבל לא כל גבר. עשו מחקר על זה.. מעניין מאוד. כל בחורה בחייה או הייתה עם בחורה אחרת או חשבה על להיות.
 

Kרן

New member
באמת שטויות...

והנה עוד אחת שלא. מעולם לא חשבתי על איך זה להיות עם אישה.
 
למעלה