שאלה לי לכולם!?!?!?

omer118

New member
שאלה לי לכולם!?!?!?

רציתי לדעת איך אני מעלה רוח בסיאנס שמשתתפי המעגל לא מכירים? בתודה מראש עומר :)
 
../images/Emo58.gifלא מומלץ

חחח עם כל אי הבנתי במיסטיקה ראיתי כמה מהלכי סיאנס של חברי שדימינו שהכוס זזה והיא לא חחחח אותי זה הפחיד אותם זה כייף מאוד חחחחח רציתי פעם לראות איך אני יושב ומעלה בקיצר לפי ידיעה זה הולך ככה: מצרכים:מדיום +עוד 2 אנשים.......ולוח סיאנס מפה כולם מחזיקים ידייים ואחד חושב על מי הוא רוצה לעלות הלוח מורכב ממספרים ואותיות וכל אחד בתורו שואל את הרוח שאלה! בהצלחה למתקנים שלי ולך!
 

666 Vs 999

New member
../images/Emo121.gif../images/Emo58.gif

לא ממש כדי לך לעשות סיאנס אם אתה לא מנוסה אם אתה מתכוון לעשות סיאנס תשתמש במישהו מנוסה ואל תעלה רוחות מסוכנות כמו השטן או מישהו שאתה שונא
 
למעלה