שאלה לי אליכן האם ניתן להתחיל פרוטוקול רק עם קבלת המחזור?
צ צילה1234 Member 30/3/18 #2 לא תמיד היו לי מקרים בדרך של הורמונים ברצפה וריריתוש במרתף אז יצאנו לדרך גם בלי הדימום.
ת תלתלית20 New member 30/3/18 #3 פרוטוקול ארוך זה לפני המחזור לא? פרוטוקול קצר הוא עם קבלת וסת, אם אני לא טועה