שאלה לירושלמים
שלום כולם מה שלומכם?????????? מחר יש חמשושלים בירושלים הייתי שנה שעברה והיה מעולה בעיקר במוזיאון המדע מחר אני וחברה שלי רוצים ללכת אחרי שנבקר במוזיאונים שפתוחים עד 2-3 לפנות בוקר,בוובט (הופל בלגי האגדי) ובאיזה פאב (אולי גם נספיק לטעימות יין ) סביר שהשעה כבר תהיה 4 לפנות בוקר מישהו יודע אם יש מוניות שירות או תחבורה אחרת כל הלילה לת"א? אם כן מאיפה? תודההההההה מומלץ אתר חמשושלים
שלום כולם מה שלומכם?????????? מחר יש חמשושלים בירושלים הייתי שנה שעברה והיה מעולה בעיקר במוזיאון המדע מחר אני וחברה שלי רוצים ללכת אחרי שנבקר במוזיאונים שפתוחים עד 2-3 לפנות בוקר,בוובט (הופל בלגי האגדי) ובאיזה פאב (אולי גם נספיק לטעימות יין ) סביר שהשעה כבר תהיה 4 לפנות בוקר מישהו יודע אם יש מוניות שירות או תחבורה אחרת כל הלילה לת"א? אם כן מאיפה? תודההההההה מומלץ אתר חמשושלים