שאלה לימנים חסרי הפתרון המעשי

the first duke

New member
שאלה לימנים חסרי הפתרון המעשי

אתם כל הזמן תוקפים את מה שהשמאל-מרכז הציוני מציע...אבל מה אתם מציע!? יש לכם רעיונות מעשיים?! חוץ מלהכנס בהם, לכבוש אותם,לדכא אותם,להפחיד אותם מה אתה עוד מציע? .... אז אוקיי נכנסתם בהם, חיסלתם את ראשי הטרור שלהם(שיצמחו שוב חדשים) וכבשתם מחדש את הערים בגדה מה עכשיו??? יש לכם אופק מדיני או דמוגרפי מעשי להציע לנו? אני מקווה שלא טרנספר.... כי אתם יכולים להתווכח שעות עוד ועוד אבל המציאות היא כזאת: יש היום מדינה אחת בין הירדן לים ששולטת על כמה מיליוני פלשתינאים שהם כ-50 אחוזים מהאוכלוסיה בין הירדן לים....אם נמשיך לשלוט עליהם תגיע בסופו של דבר למצב של מיעוט ששולט על רוב גדול, ישראל תהפך למדינה דו לאומית ובהדרגה לעוד מדינה ערבית, זה הפתרוןה אהוב כנראה על השמאל הקיצוני והימין הקיצנוי שכל אחד מהם בדרכם מובילים אותנו לזה.......יש שלוש אפשרויות שרק אחת מהן הינה ריאלית למי שרוצה במדינה יהודית דמוקרטית: 1) טרנספר לערבים (לא מוסרי, לא ישים ומסוכן מבחינה מדינית, מי שחפץ בכך אין טעם שיענה בכלל) 2) להמשיך לשלוט בהם כשהתוצאה היא מדינה דו לאומית (זוועה והורס החלום הציוני והיהודי) 3) הפרדות שלתי מדינות (כאן אתה עוד יכול אולי להתווכח קצת על הגבולות ועל חילופי אוכלוסין) אך זהו הפתרום צהיחיד הרע במיעוטו והמציאותי ביותר על הבעיתיות שבו! אין פתרון אחר כרגע זולתו!
 

ערב רב

New member
הטרנספריסטים היחידים בסביבה

הם השמאלנים שרוצים לגרש רבע-מיליו יהודים. הטרנספר מרצון של מולדת אינו טרנספר למעשה אלא עידוד הגירה נוסח חוק השבות, והוא הפתרון הישים הטוב ביותר כרגע.
 

the first duke

New member
כרגיל התחמקת.........:

1)נתפסת לנקודה מסוימת בדברי במקום לענות....וברור לחלוטין שהעברת היהודים אינה טרנספר מסיבה פשוטה הם עוברים למדינתם ולא מגרשים אותם ממדינתם למדינה אחרת. עזה אינה חלקת ממדינת ישראל גם עפ"י החוק הישראלי ולא רק הבין לאומי צוגם הם עוברים למדינתם תוך מתן פיצוי כספי ולא מגורשים מחוץ למדינתם על כן זה אינו טרנספר... 2) וזוה הנקודה העיקרית: אתה מציע טרנספר מרצון...אם הם לא רוצים ברובם לעבור? מה תעשה עם מילוני פלשתינאים תעילם אותם? תמשיך לשלוט בהם עד שיהפכו לרוב גדול? ורובם לא ירצו עלזוב אז תהיה מציאותי ותחזור לקרקע....
 

ערב רב

New member
דווקא בגלל שעזה מחוץ לישראל לפי

החוק הבני"ל זה עושה את הגירוש לפשע חמור הרבה יותר - לא Internal Displacement כלומר, העברה בתוך המדינה, כפי שמשקר אהרן ברק בפס"ד נגד הגירוש, אלא מדובר בגירוש אל מעבר לגבול בינ"ל מוכר בין ישראל לחבל עזה. לא שגירוש בתוך המדינה הוא חוקי.
 
ממתי אכפת לך מחוק בינלאומי?

עוזב את הקיקושי חוק, הבעלות של השטח לא משנה כרגע, אלה אזרחים ישראלים שעוברים ממקום אחד למקום אחר, זה הכל.
 

the first duke

New member
שוב שקרים......................

לפי החוק הבין לאומי עזה היא שטח כבוש שאינו חלךק ממדינת ישראל, על כן יישוב המתנחלים שם הוא עבירה על החוק הבין-לאומי של העברת אוכלוסיה ממדינה כובשת שלטח כבוש! לא מדובר בטרנספר אלא בפינוי שטח כבוש עפ"י משפט האומות.........ואני בניגוד לך אגב לא מנפנף בחוק הבין לאומי כסיבה לצאת או להשאר שם!
 

ערב רב

New member
ואיך זה סותר בדיוק את דבריי?

אתה מניח משום מה שזה מובן מאליו שאוכלוסיה אזרחית של מדינה כובשת ש-"גורשה או טרונספרה" לשטח הכבוש - דינה גירוש בחזרה אל מעבר לגבול הבינלאומי.
 

tapr

New member
בהנחה בכלל

שהמתנחלים טרונספרו לעזה. לא שהחוק הבינ"ל משנה לי יותר מדי בעניין הזה. מבחינתי עזה היא שטח מוחזק, ולא כבוש. הסיבה החשובה ביותר ליציאה מעזה היא הדמוגרפיה. לכן גם לא צריך לפנות את צפון הרצועה (אלי סיני, דוגית וניסנית), לדעתי. יותר מזה, חוק פינוי-פיצוי הוא תקדים טוב למצבים אחרים, שיש להם פוטנציאל להפוך להכרחיים...
 
בבקשה

עוד עולה מהסקר כי יותר מ-40% מהנשאלים שקלו להגר למדינה אחרת; רק 15% ענו כי אין דבר שיגרום להם לעזוב לצמיתות את בתיהם; כ-70% הצביעו על גורם חומרי כלשהו (דיור, השכלה, מימון נדיב וכו'), אשר יכול להביא אותם לידי החלטה להעתיק את מקום מגוריהם הקבוע לארץ אחרת. לינק.
 
תיאורתית גם רוב הישראלים

היו רוצים מקום שבו הם יהיו יותר "שבעי רצון", הסקר הזה לא אומר כלום, הפלשתינים לא יעזבו את האדמה שלהם כאן, היא מקודשת להם (מבחינתם).
 
מיתוס האדמה הקדושה.

הפלסטינים כל כך מקושרים לאדמתם שלאורך ההיסטוריה מאות אלפי פלסטינים התפתו למכור את אדמותיהם ליהודים. שים לב לעובדה שרק 15% אומרים שאין שום דבר שיאלץ אותם לעזוב. כאן מדובר בגרעין הלאומני הקשה שבו יש לטפל ביד קשה ביותר.
 

MarXer

New member
לפלסטינאי יש את אותן זכויות לאומיות

שיש לך. למה לדכא את הגרעין הלאומני בלאום שלו, וובלאום שלך לא? (אולי כי זה כולל גם אותך?)
 

the first duke

New member
שטויות שאין כדוגמתן!!!!!!!!!

רוב הפלשתינאים רוצים לעזוב? מאיפה הבאת את זה?! מעולם לא ראיתי סקר שכזה ואף להפך ראיתי סקרים רבים שמראים על נחישות פלשתינאית ועמדות קיצוניות, מעולם לא שמעתי על המוני פלשתינאים שרוצים לעזוב...תתחברו למציאות במקום לעזה ותתחילו לדבר על הפתרון המדיני שלכם!
 

תמיר1991

New member
אשמח לראות את ה"סקרים" הללו.

אני מניח שאלו סקרים ממקור ראשון או מערוץ 7
תמיר.
 
למעלה