שאלה לחיים

שאלה לחיים

הבת שלי בת 26 לאחרונה היא אובחנה כלוקה ב-HDAD אני מעוניינת לעזור לה. היא נוטלת המון רטלין ולא מאשרים לה רשיון נהיגה. האם מגיעה לה נכות וקיצבה מבטוח לאומי? תודה על תשובתך.
 
התייחסתי להודעתך הקודמת וכתבתי לך,קראי,,,,,

ואין שום סיבה שלא תקבלרשיון אלא אם יש לה קשיים נוספים, מה זה "המון רטלין..??? אשמח חעזור, כנסי שוב לפורום הפרעות קשב וריכוז ADHD ,,יש המון אנשי מקצוע שישמחו לעזור לך ולכוון,, בהצלחה אילנה
 
לידיעתי אין זכאות לקצבת נכות ללוקים ב-HDAD

יתכן והיא תמצא זכאית להבטחת הכנסה לאחר בדיקת מצבה התעסוקתי והתפקודי,יתכן ותתבקש לצאת לעבוד או לעבור שיקום תעסוקתי ראו הסברים מפורטים על הזכויות והחובות וכן טפסים להורדה בקישור: http://www.btl.gov.il/benefits/Income_support/Pages/default.aspx.בהצלחה.
 
למעלה