אגדה1 האחת
New member
שאלה לחיים
הבת שלי בת 26 לאחרונה היא אובחנה כלוקה ב-HDAD אני מעוניינת לעזור לה. היא נוטלת המון רטלין ולא מאשרים לה רשיון נהיגה. האם מגיעה לה נכות וקיצבה מבטוח לאומי? תודה על תשובתך.
הבת שלי בת 26 לאחרונה היא אובחנה כלוקה ב-HDAD אני מעוניינת לעזור לה. היא נוטלת המון רטלין ולא מאשרים לה רשיון נהיגה. האם מגיעה לה נכות וקיצבה מבטוח לאומי? תודה על תשובתך.