שאלה לחברי הפורום
גיליתי את הפורום ממש עכשיו כך שיתכן שאני שואלת שאלה שכבר נשאלה
(-תסלחו לי): רציתי לדעת מה גרם לכם לעזוב את הארץ (מי מכם שהיו ישראלים) ולעבור לחו"ל, והאם לא פחדתם מן המעבר? האם הכרתם אנשים בחו"ל שעזרו לכם להקלט? האם אתם עובדים שם? איך החיים נראים שם לבד, ללא משפחה וחברים? בקיצור, הבנתם את הרעיון
. אשמח אם תוכלו לכתוב ולהרחיב בנושא. תודה.
גיליתי את הפורום ממש עכשיו כך שיתכן שאני שואלת שאלה שכבר נשאלה