שאלה לחברי הפורום

romi67

New member
שאלה לחברי הפורום

גיליתי את הפורום ממש עכשיו כך שיתכן שאני שואלת שאלה שכבר נשאלה
(-תסלחו לי): רציתי לדעת מה גרם לכם לעזוב את הארץ (מי מכם שהיו ישראלים) ולעבור לחו"ל, והאם לא פחדתם מן המעבר? האם הכרתם אנשים בחו"ל שעזרו לכם להקלט? האם אתם עובדים שם? איך החיים נראים שם לבד, ללא משפחה וחברים? בקיצור, הבנתם את הרעיון
. אשמח אם תוכלו לכתוב ולהרחיב בנושא. תודה.
 

ro99

New member
ענינו על שאלות דומות בעבר

עזבנו את ישראל מסיבות שונות ומשונות - במיוחד שילוב של רצינו לגור בחו"ל ולא רצינו לגור בארץ... וכמובן שהכרנו אנשים חדשים. בכל מקום יש אנשים - לא רק בארץ. ואנחנו לא לבד - בונים משפחות, מכירים חברים. יש לי בחו"ל כיום משפחה יותר עניפה מבארץ. והנה כמה קשורים לשירשורים קודמים. תדפדפי לאחור ותסתכלי גם בארכיון של הפורום.
 
למעלה