rt10המקורי
New member
שאלה לחברים כאן
יש לי שאלה שקשורה בדגימת החומר ובעיקר לצלמים שביניכם. אני עורך על אויד ואני אמור לערוך על אודיו שהוא 48,000..... אז ישנם קלטות (או רובן) שאני דוגם ישירות ואין עם זה בעיה. אבל יש קלטות ,בעיקר שאני מקבל מלקוחות או צלמים שאני מתחיל לדגום ,ואז אחרי כמה שניות "האויד" אומר לי שה SETTING של הפרוייקט שלי לא מתאים לסאונד שיוצא מהמכשיר. ז"א,שהפרוייקט שלי הוא 48,000 KHZ --והחומר גלם נדגם ב 32,000. אז אחרי זה אני אמור לעשות המרה....וזה מעצבן ולוקח זמן. מישהו יכול להגיד לי אם יש מצב כזה במצלמה ,שמצלמים..להגיד לו שיקליט ב 48,000 ולא ב 32,000. ניסיתי פעם להוצא סרט ב 32,000 KHZ...והסאונד היה נשמע פשוט גועלי..צומרני ולא טוב. לכן עליי תמיד לדגום באיכות 48,000. יש למישהו פיתרון?? זה קשור במצלמה לדעתי.
יש לי שאלה שקשורה בדגימת החומר ובעיקר לצלמים שביניכם. אני עורך על אויד ואני אמור לערוך על אודיו שהוא 48,000..... אז ישנם קלטות (או רובן) שאני דוגם ישירות ואין עם זה בעיה. אבל יש קלטות ,בעיקר שאני מקבל מלקוחות או צלמים שאני מתחיל לדגום ,ואז אחרי כמה שניות "האויד" אומר לי שה SETTING של הפרוייקט שלי לא מתאים לסאונד שיוצא מהמכשיר. ז"א,שהפרוייקט שלי הוא 48,000 KHZ --והחומר גלם נדגם ב 32,000. אז אחרי זה אני אמור לעשות המרה....וזה מעצבן ולוקח זמן. מישהו יכול להגיד לי אם יש מצב כזה במצלמה ,שמצלמים..להגיד לו שיקליט ב 48,000 ולא ב 32,000. ניסיתי פעם להוצא סרט ב 32,000 KHZ...והסאונד היה נשמע פשוט גועלי..צומרני ולא טוב. לכן עליי תמיד לדגום באיכות 48,000. יש למישהו פיתרון?? זה קשור במצלמה לדעתי.