שאלה לזמרת..

inbal19

New member
שאלה לזמרת..

תגידי, היית אתמול,במקרה, בצוותא בערב משירי ענבל פרלמוטר?
 

inbal19

New member
או קיי ,אז זאת לא היית את...

כנראה שראיתי מישהי שדומה לך, נו מילא..
 
למעלה