שאלה להתייעצות

elknetld2kil

New member
שאלה להתייעצות

איזה ילד קטן אמר לי אתמול שאבריל לאבין וBusted (להקת בנים בריטית) זה ניו-מטאל. להרביץ או לרחם???
 

T a L L L

New member
להרביץ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

וחזק
 

AndreaCorr ©

New member
יש גם כאלה ../images/Emo3.gif

אני דווקא שמעתי את הגירסא הרווחת שאבריל היא Pאנקיסטית קשוחה.
 

kiticat

New member
כשאנשים אומרים שאבריל היא רוק

הם משמיטים את שאר המשפט רוק אנד רול. מתוקים שלי, היא פופ. פופ. זה כמו שג'סטין משוכנע שהוא עושה אר אנד בי בניגוד... ניחשתם נכון שוב! פופ! ובנוגע לילד הקטן- לי לקח שנים עד שהבנתי הבדלים קטנים בין ז'אנרים גדולים ושונים בטירוף... להעמיד אותו על טעותו ולהבהיר שפעם הבאה שהוא יעשה טעות דומה הוא יצטרך להתמודד עם הסיכונים.
 

Manic Subsidal

New member
אווריל עושה רוק - לא יעזור לכם!

המוסיקה היא רוק! אפילו פאנק רוק! זה שהיא באמטיוי, "ממסוחרת" או לא יודע מה.... עדיין לא משנה את המוסיקה שלה.
 

kiticat

New member
מותק

אתה יכול לצעוק כמה שאת רוצה שאבריל רוק, וג'סטין הוא אר אנד בי. ובשני המקרים האלה- NOT! מצטערת. אבל ככה זה. אלמנט חזק בשבילי ברוק- הוא להקה מגובשת שבעצם מרימה את השירים. לא להקה שכירה שיכולה להיות מוחלפת בין רגע....
 

Cupid In Hell

New member
חחחחחח

חחחחחח עלאק רוק אבריל זה פופ כמו שאומרים היא סתם בריטני על גיטרה ותפסיקו לבלבל ת'ביצים היא פופ וזהו!!! פאנק עלאק חחחח
 

T a L L L

New member
רוק../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

מה זה?!?!? אבריל היא פ-ו-פ, זה שיש לה גיטרה זה לא אומר שהיא עושה רוק. זה מוזיקה ממוסחרת ומגעילה, תוצרת של חברות התקליטים שנועדה לסחוט כסף מאנשים.
 

Manic Subsidal

New member
רוצים לשמוע משהו מצחיק?

גם בריטני זה רוק! (יש הקוראים לזה רוק\פופ) יש כל מיני דברים שמאפיינים מוסיקת רוק, כמו למשל כלי נגינה מסויימים, או קצב מסויים או סולמות מסויימים ודברים כאלה... שבמקרה (?) קיימים במוסיקה שלהן. חוץ מזה תקשיבו לשירים של אווריל, אתם לא יכולים להגיד שזה לא רוק, הגיטרות, התופים, המבנה של השירים. אם זה כל כך מפריע לכם, תדמיינו שלא אווריל שרה שם למרות שזה ממש לא משנה. ובבקשה אל תתחילו לזיין את השכל על "מסחור שמיסחור" כי זה לא, אבל ממש לא מה שקובע ז'אנר מוסיקלי.
 

T a L L L

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחח

אני נקרע פה... בריטני זה רוק...נכון...ומטאליקה זה מוזיקה קלאסית. לך תחייה בעולם האשליות שלך.
 

Manic Subsidal

New member
אל תהיה קטנוני

תקבל דברים, גם אם הם מציקים לך... במיוחד כשהם נכונים. וסתם, בא לי לדעת למה אווריל עושה פופ ולא רוק (אם יש הבדל בין השניים).
 

אנזימים

New member
אבריל לאבין היא פנקיסטית קשוחה

שעושה פוגו בכל הזדמנות ומטאליקה זה פופ ראפ-מה אתה לא יודע? יש שם קצביים של הטונים של הראפ (מה? חחח) רק אתמול טיילתי לי בערוצים וראיתי את אבריל לאבין עושה גראולינג
 
למעלה