שאלה לד"ר רונית

yonina19

New member
שאלה לד"ר רונית

שלום, אנחנו זוג נשוי(שנה), בני שלושים ורוצים מאד להכנס להריון. בעלי נוטל מזה שנה כדורי פרופסיה דבר שכנראה משפיע על הגעתו לזקפה מלאה וקשיחה לאורך זמן (הוא לא מצליח להגיע לזקפה ממושכת). אני בתולה כך שהתהליך קשה גם כך. השאלה שלי היא: האם ניתן להכנס להריון ע"י כך שהוא יטיל את זרעיו למזרק ואת המזרק אחדיר לנרתיק? (כמובן מזרק ללא מחט) האם יש בכך סיכון כלשהו? אם הדבר אפשרי איך אפשר להביא את התהליך לסטרליזציה גבוהה? האם על המזרק להיות סטרילי? האם זה שקרום הבתולין שלי קיים יכול להשפיע על מהלך ההריון וגם בלידה? מודה מראש. יונינה.
 
אממ.... הריון ובכלל

שלומלום לך, בת 30, שנה נשואה, עדיין בתולה, רוצה להיכנס להריון. לגביי ההריון, מזרק יכול להיות פתרון. אני מכיר אישית מישהי שנכנסה כך להריון מזרע של ידיד שלה שהוא הומוסקסואל ויש לה ילד בן מתוק בן שנה ומשהו. מדוע את עדיין בתולה, האם זה רק עניין הזיקפה של בעלך? למה בעלך לא מטפל בעניין הזיקפה, יש לכך פתרונות שילך לרופא ויתייעץ בעניין זה. שלומלום.
 
הריון

כן אפשר להכנס להריון על ידי הזרקת הזרע לנרתיק, כדאי גם שתשכבי עם הזרע בתוכך כ - 15 דק´ כשאגנך נטוי כלפי מעלה. לא אין בכך סיכון ואין צורך בסטריליזציה. לא קרום הבתולין שלך לא ישפיע על ההריון ולא על הלידה בדרך כלל בלידה ראשונה ממילא מרחיבים את פתח הנרתיק כדי שהתינוק יצא בלי לגרום לך נזק כך שזה לא יהיה משמעותי. אבל כמו ששאל אותך שלומלום: למה כל זה? למה לא לפתור את הבעיות המיניות של בן זוגך ולאפשר לכם להיכנס להריון באופן טבעי? למה שתלדי בתולה? למה להפוך את הסדר? למה שלא תלמדו קודם כל להיות זוג באופן מלא ורק אחר כך תגדילו את המשפחה? את כמובן לא חייבת לענות לי.
 
childbirth without sex

I would like to add to Dr. Aloni´s wise advice. Intercourse is nature´s way of preparing the body for childbirth. While I have seen many women who have become pregnant as virgins, and that can happen even without fertility methods, the childbirth is almost always accompanied by excessive tearing at the perineum, intervaginal and interanal tears and stitching and can sometimes trigger vestibulitis, a chronic pain at the entrance to the vagina. Even if sexual intercourse is not on your agenda for the time being, you should prepare the , vulva/vaginal area by stretching the entrance to the vagina And by the way, doctors often tell women who have pain and difficulty with intercourse that after the first birth everything will be stretched out and it will be fine. THere is no evidence for that and in fact, in my experience, have seen the opposite to be the case.
 
למעלה