שאלה לדיון רציני

שאלה לדיון רציני ../images/Emo46.gif

מה הוביל או גרם לכך שהמלך הנרי השמיני נהג להמית,לערוף את ראשן של נשותיו? בגלל הקרדינל שישב ברומא ולא הרשה לו להתחתן עם קתולית?(קאתרין) בגלל שהיה שמן ונשותיו לעגו לו? (ובמיוחד אן בולין.) בגלל שרק האישה השלישית ילדה לו בן? (ג'יין סימור) היו עוד שלש נשים מסכנות,אבל השאלה היא, האם יש קשר בין המצו'איזם הגברי של היום לבין ההתנהגות המתנשאת של הנרי השמיני? האם לרציחות הנשים של היום יש קשר ישיר לגחמות של הנרי השמיני? האם גם הנשים של אז לא טמנו ידן בצלחת? ייתכן שגם להן עצמן היה חלק בעריפת ראשן? מה שונה היום,מימים עברו?
 
פסיכודלית...את כל כך מתוקה ../images/Emo140.gif..

משאיר לשיקול דעתך באם לענות על שאלתי ברצינות כמתבקש או בהומור. אתייחס בהתאם להודעתך פרשנותך המלומדה. פסססססססס...וסליחה אם לעיתים אני משבש את שמך,זה פשוט מעורר בי אסוציאציות ממי המחלקה הסגורה אותה נהלתי בזמנו.
 
../images/Emo12.gif אולי זה קרה להפך? ../images/Emo150.gif

אולי התנהגותו של הנרי השמיני היא מקורה של הסטריאוטיפ שנשים נוטות לאבד את ראשן לעתים קרובות? <*רץ להתחבא מזעם ה-
*> בכל אופן, אליזבת בת'רוי בהחלט לא טמנה את ידה בצלחת
 
חחחחחחחח אם תמצא עץ גדול.....

להתחבא מאחוריו,אנא הודע לי. אחוות גברים או לא.... בכל אופן,גם לשכנה שלי קוראים אליזבט,ויש לך מזל שהיא לא יודעת להקליד.
 
זה בגלל חבר שלו אדיפוס

שהדביק אותו בתסביך שאין לו הסבר עד ימינו אנו... מה שבטוח נשים אכן לא טומנות ידן בצלחת, ובגין התנהגותן הסוררת לעיתים מדי קרובות ניתן למצוא יותר מסיבה מוצדקת אחת לעריפן ראשן נמרצות (אני בעד - סתם!)
 
פסיכודלית כפרה שלי מתוקה ../images/Emo140.gif

באמת התורה שאני עוד עלול להתאהב בך.... מאיפה פתאום צץ האדיפוס הזה? מה זה,כולם שכבו על מיטתו של פרוינד? גם החתול השחור של השכונה שלנו,"כתריאל",סובל מתסביך אדיפוס. עובדה,לפני שבוע נולדו לו שלשה גורים "ממיצי" שלי. עכשיו הוא גם אבא וגם סבא של הגורים.
 
מיטתו של שלמה

שישים גיבורים לה סביב, ואלף נשים בחזית... תתאהב חופשי כל עוד אתה יכול. ותגיד לכתריאל שלך להרחיק משכן רע - זה הרסני !
 
מת עליך פסיכודלית מתוקה ../images/Emo25.gif...

שימי לב כפרה שלי,אני כל הזמן מחמיא לך ,מנשק אותך ומחבק באהבה. (גם וירטואלי זה נחשב) ואילו את? מתרחקת,מתעצבנת,כועסת,נרגנת. לזה התכוונתי שלשום כשאמרתי שנשים לא אוהבות שמביאים להן פרחים...."אתה בטוח שזה בשבילי"? "תפסיק לנשק אותי בתור לקולנוע!" אוי הנרי...איפה אתה כשצריך אותך....
 
הי תירגע - אפשר גם בלי הנרי

ת'אמת אני חושבת על זה בכל הודעה מחדש, ושוב מחליטה לקחת בערבון מוגבל את הכפרה שלך כי עוד לא נשמע לי שאתה ממש מחמיא לי רק מאים להחמיא לי או להתאהב בי, כשנעבור לשלב הביצוע אולי נראה פה הדדיות מי יודע, כל זה ועוד לא אמרתי שאתה לא חמוד, שופע חום ואהבה ומפרגן - אז בבקשה, לענין זה שאני מתרחקת, מתעצבנת, כועסת, ונרגנת - ככה אני נשמעת ? ה צ י ל ו . . . לא התכוונתי, אולי אני קצת צינית לפעמים, זה תחביב משעשע, אל תגרום לי להתנצל בפניך בבקשה. ולענין הגלובליזציה שעשית עם הקטע של הפרחים, אני דוקא מאוד אוהבת פרחים ומשתמשת במשפטים מהסוג הזה: "יו ממי שלי איזה פרחים יפים" "איזה חמוד אתה שאתה מתמיד להביא לי כל שבוע פרחים - כל הכבוד" אמיתי !!! ולסיום אין לי בעיה עם נשיקות לא בתור לקולנוע, ולא על הבמה במליאת הכנסת !!!
 
פסיכודלית מתוקה שלי ../images/Emo140.gif

ראיתי שם למטה שאת מתעניינת בטיב המחסן שלי. אז ככה....כאמור הטיפולים אינם כרוכים באקט מיני כלשהו, חס ושלום! אבל זה אומר שצריך לעמוד בנוהלים הקבועים שהם : לבוא בבגדים קלילים,אפילו קלילים מאוד מאוד. במחסן אני מעניק טיפול חם ואוהב הכולל מסג' מענק עם שמן שומשום בתערובת מי וורדים. ברקע מושמעות יצירותיו של חביבי יוהאן שטראוס הגדול מכולם! כמובן שהותיקות יודעות את הנוהלים בעל פה ולכן מיד תולות את החזייה על ידית הדלת ואצות אל מיטת הטיפולים. לא מסובך,נכון?
 
למעלה