שאלה לגבי yamaha majesty 125

kadaneR

New member
שאלה לגבי yamaha majesty 125

לאנשי הפורם שלום רב... יש לי רישיון ל-50 סמ"ק וממה שהבנתי עקב החוק החדש שנכנס לתוקף ב-1 לינואר הרישיון שלי יהיה תקף לעד 125 סמ"ק ו-14.6 כ"ס. לכן התחלתי לעבור על האופציות שלי לשדרוג עם דגש על מושב מרווח , נסיעה חלקה, שטח אחסון ובקיצור קטנוע מנהלים. השאלה שלי היא האם כדאי לי לקנות את הדגם הנ"ל שנת 2002, מה שכן אני הבנתי שהביצועים שלו די טובים (מהירות שיוט - 100 קמ"ש) ועוד שאלה מאוד מאוד חשובה, מקייבן שהקטגוריות החדשות כוללות גם כוח סוס החשש שלי הוא שאותו הדגם יהי בעל יותר מ14.6 כ"ס. איזה עוד דגמים שווה לי לראות. (הרוב זה דיוקים ודינגים ואני מנסה להמנע מהם) תחום ההשקעה עד 10000 ש"ח וקצת. תודה על העזרה מראש.
 

kadaneR

New member
מישהו... דעה לגבי הדגם?

לקטנוע 12 כ"ס כך שהוא נכלל בקטגוריה החדשה של 125. באופן כללי ממה שהבנתי ברשיונות רכש החדשים שיונפקו תהיה מצויינת הקטגוריה שאליה הכלי יהיה שייך.
 

kadaneR

New member
עוד שאלה

יכול להיות לקטנוע משנת 2002 קלומטרז' של 8000?? או שזה יותר מידי מחשיד ועדיף להתרחק ממנו וללכת דווקא על משהו יותר הגיוני בסביבות - ה40000 ק"מ??
 

אהוד א1

New member
חשוד.

במידה ומדובר ביד ראשונה בקש לראות היסטורית טיפולים. במידה ומדובר ביותר מיד אחת - עבור הלאה,מנסים לערבב אותך. בכל מקרה לא לוותר על בדיקה במוסך לפני הקניה.
 

kadaneR

New member
תודה רבה על העזרה

מבחינת כסף, לא נורא. כל עוד הוא אמין ולא רואה מוסך כל 3 חודשים נחייה עם זה. עדיף לשלם יותר ולדעת שכשתצא בבוקר לעבודה לא תיתקע בדרך..או תשמע רעשים מוזרים שיטרידו אותך חצי יום.
 

iyehuda

New member
הקטנוע 125 הכי מהיר בארץ

עוקף את הרואיזם 150 במהירות שיוט מאד אמין 2 קסדות מתחת למושב אחיזת כביש מושלמת אחזקה לא יקרה בכלל תצרוכת דלק 1:37 מחוץ לעיר תצרוכת דלק 1:33 בתוך העיר קטנוע מנהלים לכל דבר
 

dblast

New member
רוצחט!!!!!!!!!1

 

עזורא

New member
יופי של קטנוע נראה מאחוריפה../images/Emo150.gif|ש

מעניין האם יש קטנועים כאלה חדשים וכמובן המחיר מעניין כמה עולה כזה חדש? תודה עזרא אגב מעולם לא רכשתי קטנוע יד שניה תמיד יד ראשונה ועושה טרייד אין הכי טוב הכי בטוח . נכון לא כולם יכולים לצורת קניה שכזו אבל עדיף להיתאמץ.
 

iyehuda

New member
כבר לא מייבאים אותו לארץ

אבל עדיין מייצרים אותו כשהוא הגיע לארץ הוא עלה 20 אלף בזמן שהרואיזם עלה רק 12 אלף ש"ח והוא רק 125 לכן השוק שלו נהיה על הפנים אבל אחרי שנוהגים עליו הכל משתנה
 
למעלה