שאלה לגבי XBOX

ericson1

New member
שאלה לגבי XBOX

שלום לכולם קיבלתי קונסולה של XBOX מניו יורק . אני לא יודע אם זה המקום או אם זה חוקי לשאול את זה כאן . איך אני צורב משחקים שהורדתי ? האם זה רק בצורב דיוידי ? האם זה רק מדיות של דיוידי ? כל מידע בנושא , יבורך . תודה מראש .
 
למעלה