שאלה לגבי VobSub

זהאני

New member
שאלה לגבי VobSub

היי לכולם! שאלה - כשאני צופה בסרט במדיה פלייר ה-VobSub עובד נפלא, רק מה?.. אני רואה את הכתוביות פעמיים. פעם אחת כמו שצריך ופעם נוספת בפינה השמאלית של המסך בגודל הרבה יותר קטן. זה לא ממש נורא אבל בכל זאת קצת מטריד. מישהו יודע איך אני נפטר מהכתוביות שמופיעות בפינה? תודה מראש לכל מי שינסה לעזור עומר
 
למעלה