שאלה לגבי partion

bababoy

New member
שאלה לגבי partion

שלום מי שזוכר שאלתי שאלה בקשר לנושא זה לפני כמה ימים יש לי בעבודה power mac G5 עם הארד דיסק 80 גיגה עד כמה שהבנתי מותקן בו גם os9 וגם 10.3.9, אני רוצה להתקין על ההארד דסיק הזה osx10.4 אבל במקביל ולא במקום ה 10.3.9 הנוכחי איך אני עושה את זה? שאלה נוספת האם ניתן לחבר כל הארד דיסק פנימי למחשב
 

resputin

New member
...

איך אתה מתקין את זה בנפרד? כמו כל התקנה רגילה ויוצר לו פרטישן משל עצמו והיא תפעל בתור מע' הפעלה עצמאית. פשוט מיותר, לא? אני התקנתי את Tiger בנוסף ל- Panther, וידאתי שהכל עובד כמו שזה אמור לעבוד ורק אז הסרתי את מע' ההפעלה הישנה. לגבי הארדיסק, כמדומני אפשר לחבר כל הארדיסק, אני לא רואה שום סיבה ללמה לא. זה אותו הקושחה.
 

bababoy

New member
אוקיי אני אצטרף יותר פירוט

אז איך אני עושה את זה בצורה רגילה אני אצטרך יותר פירוט זה פעם ראשונה שלי בהתקנה של מערכת הפעלה על מק תודה
 

resputin

New member
הו, פשוט למדי.

מכניס דיסק לכונן, מאתחל מהדיסק (הוא פועל ופשוט מאתחל מעצמו, תעקוב אחרי ההוראות), הוא יעלה מהדיסק וישאל באיזה הארדיסק אתה רוצה להתקין את המע' הפעלה - תבחר את ההארדיסק שאתה רוצה - המע' הפעלה תועתק לשם. ריסרט, מע' ההפעלה X10.4 תעלה בתור ברירת מחדל. במידה ותרצה להחליף בין מע' הפעלה, כשאתה רק מעלה את המחשב תחזיק את מקש התפוח לחיצה ארוכה עד שיעלה לך חלון בחירה בין כל המותקנות על המחשב. ב-System Prefrences, תחת System יש לך רשימה של כל מע' ההפעלה שמותקנות על המחשב הזה, שם תוכל גם לבחור מה תהיה ברירת המחדל. אחרת, מע' ההפעלה האחרונה שפעלה לך על המחשב היא מה שתעלה בפעם הבאה שתדליק אותו.
 
למעלה