סיפור מעניין
מדובר בתקופה אחרת לגמרי בפוטבול, שבה אשכרה בחנו שחקן על פי ביצועיו והשפעתו, ולא על פי הייפ או עמדה ספציפית. ב-82 היתה עונה מקוצרת אם אני לא טועה, 9 משחקים סך הכל. הרדסקינס ניצחו 8 ומתוכם בערך 7 נוצחו על ידי מוסלי ברגע האחרון, כולל משחק אחד או שניים שכל הנק' בו הובקעו על ידו. הוא המשיך לסחוב אותם גם בפלייאוף ועד לזכייה בסופרבול. הרבה מהשחקנים באותה קבוצה אומרים עד היום שהוא הסיבה הראשית לכך שהם זכו. אפשר להוסיף גם את העובדה שהיה לו אחוז חולני של השלמות באותה עונה, וגם הוא שבר באותה עונה את השיא להבקעות רצופות(21) בבעיטה שניצחה בשניות האחרונות את המשחק מול הג'יאנטס שגם שלח את הרדסקינס לפלייאוף. חשוב לציין שהוא היה בועט "ישר" ולא כמו הבועטים בימינו שבאים בזווית. הוא היה עומד ישר אל מול הכדור ובועט שפיץ. נראה לי נחמד ששחקן בעמדה כזו זכה בתואר, חבל שלא רואים עוד שחקנים בעמדות שונות מ-QB\RB שזוכים בתואר.