שאלה לגבי תוכנית אימון

johni18

New member
שאלה לגבי תוכנית אימון

שלום לכולם. דבר ראשון-פורום מעולה!!! כל הכבוד! אז ככה, אחרי שלושה חודשי אימון בחדר כושר שבהם הייתי הולך 3 פעמים בשבוע ובכל יום הייתי עובד קצת על כל דבר.....החלטתי לעבוד בצורה מקצועית יותר ופניתי למאמן שיבנה לי תוכנית שמותאמת לצרכים שלי. אז הוא בנה לי תוכנית ל-3 פעמים בשבוע, למטרת הופסת מסה. מה שיצא זה שבכל יום אני עובד על שני שרירים שונים, ובסה"כ על כל שריר פעם בשבוע: אימון A: חזה, יד קדמית אימון B: גב, יד אחורית אימון C: כתפיים, רגליים. הבעיה היא שבניגוד לפעם, אני לא מרגיש שעבודה של פעם בשבוע מספיקה לכל שריר כדי לגדול כמו שאני רוצה. בנוסף אני לא מרגיש "גמור" או תפוס אחרי האימונים ואני לא בטוח שהתוכנית היא טובה מספיק. השאלות: 1. זה בסדר לעבוד בצורה כזאת, כאשר עובדים על כל שריר פעם בשבוע?? (למטרת היפרטרופיה)?? 2. האם לא עדיף לפצל אימון לשניים בצורת A B, כאשר בשבוע אחד עושים ABA ושבוע לאחר מכן BAB? 3. לידע כללי, מהו הזמן מקסימלי לאימון בחדר כושר?? תודה רבה
 

T 0 M

New member
לדעתי אם אתה הולך לחד"כ 3 פעמים בשב

בשבוע עדיף תוכנית AB ממה שאני יודע עדיף לעבור לABC אם הולכים לחד"כ 4-5 פעמים או עובדים ממש ממש חזק... זמן מקסימלי לאימון בערך שעה וחצי (עדיף אפילו שעה ורבע)
 

RebelRex

New member
שלום

1. לא אחרי 3 חודשי אימון בלבד. 2. עדיף אם אתה מגיע 3 פעמים בשבוע.אם אתה מגיע 5-6 עדיף כבר ABC. 3. בערך שעה ורבע -שעה וחצי.
 
למעלה