שאלה לגבי פייפאל
רכשתי מוצרי קוסמטיקה באתר strawberry שזה אתר ידוע ויש שם מוצרים במחירים נמוכים יחסית.. עכשיו בחשבונית שקיבלתי לפייפאל היה רשום שהסכום שעליי לשלם הוא 45.98$ שילמתי כמובן...ואח"כ בפירוט האשראי שלי (בדקתי באינטרנט) ראיתי שגבו ממני 47.30$, השאלה שלי היא מה זה הדולר ומשהו הזה שהוסיפו לי? האם פייפאל לוקחת איזשוהיא עמלה על המרת המטבע או מה? לא שזה סכום גדול אבל סתם נראה לי לא הוגן ואולי עדיף לשלם לא באמצעות פייפאל אם כך...:/ תודה מראש..
רכשתי מוצרי קוסמטיקה באתר strawberry שזה אתר ידוע ויש שם מוצרים במחירים נמוכים יחסית.. עכשיו בחשבונית שקיבלתי לפייפאל היה רשום שהסכום שעליי לשלם הוא 45.98$ שילמתי כמובן...ואח"כ בפירוט האשראי שלי (בדקתי באינטרנט) ראיתי שגבו ממני 47.30$, השאלה שלי היא מה זה הדולר ומשהו הזה שהוסיפו לי? האם פייפאל לוקחת איזשוהיא עמלה על המרת המטבע או מה? לא שזה סכום גדול אבל סתם נראה לי לא הוגן ואולי עדיף לשלם לא באמצעות פייפאל אם כך...:/ תודה מראש..