שאלה לגבי פייפאל

HoneyS

New member
שאלה לגבי פייפאל

רכשתי מוצרי קוסמטיקה באתר strawberry שזה אתר ידוע ויש שם מוצרים במחירים נמוכים יחסית.. עכשיו בחשבונית שקיבלתי לפייפאל היה רשום שהסכום שעליי לשלם הוא 45.98$ שילמתי כמובן...ואח"כ בפירוט האשראי שלי (בדקתי באינטרנט) ראיתי שגבו ממני 47.30$, השאלה שלי היא מה זה הדולר ומשהו הזה שהוסיפו לי? האם פייפאל לוקחת איזשוהיא עמלה על המרת המטבע או מה? לא שזה סכום גדול אבל סתם נראה לי לא הוגן ואולי עדיף לשלם לא באמצעות פייפאל אם כך...:/ תודה מראש..
 

טלי5555

New member
זו כנראה

עמלת עסקה של חברת האשראי שלך. פייפאל לא גובה עמלות מקונים.
 

HoneyS

New member
מה ז"א עמלת עסקה?

איך אני יכולה לברר את זה? להתקשר לחברת האשראי?
 

טלי5555

New member
כנראה עמלה

על עסקת חו"ל. תבררי במוקד. אני הזמנתי בעבר מהחנות הזו דרך איביי. השירות שלהם מצויין.
 

HoneyS

New member
../images/Emo140.gifתודה לך..

אני אתקשר מחר לישראכרט, נראה מה זה באמת..
 

HoneyS

New member
התקשרתי כרגע לחברת האשראי..

הם אמרו שהם מקבלים את הסכום מומר לשקלים כבר מפייפאל ולא לוקחים שום עמלה מהלקוח, היא אמרה שזה לא קשור אליהם וצריך לברר את זה מול פייפאל... אז איך אני באמת עושה את זה? יש איזה מייל שאני יכולה לפנות אליהם דרכו ?
 

HoneyS

New member
השאלה היא אם זה באמת משהו שקשור בפייפאל

כי הרי הם גבו ממני רק 45.98$ אבל בהמרה לשקלים רשום 182 ש"ח , אולי זה קשור לשער הדולר באותו יום או משהו?
 

טלי5555

New member
פייפאל

ממירה בשער גבוה. במעמד התשלום היא מציגה לך את סכום העיסקה, 45.98$ ואת ההמרה לש"ח. כרטיס האשראי מחייב אותך בשקלים ע"פ המרת פייפאל. בגלל זה הפער.
 

HoneyS

New member
כלומר הכל בסדר, וזה פשוט תלוי בשער הדולר?

הבנתי נכון?
 

noam weissman

New member
הוסיפו לך את העמלה של פיפאל

תבדוק ומן הסתם זה יהיה כתוב באיזה מקום !!! זה הפרש של כ 2.9 אחוז בדיוק !... העמלה של פיפאל... אני מתכוון שהמוכר הוסיף לך את העמלה שמנכים לו
 

HoneyS

New member
זה לא מוכר...

זה אתר שקונים בו דברים, הכוונה שלי זה שזה לא מישהו פרטי כמו באיביי לדוגמא אז איך זה יכול להיות.. וגם בחשבונית שקיבלתי מהם רשום את הסכום המקורי (45.98$) אבל בפירוט אשראי רשום כבר 47.30$..
 
למעלה