אין כזה דבר מלאמוט עם עיניים כחולות, הם נולדים עם עיניים חומות. עד היום לא יצא לי לראות מלאמוט עם עיניים כחולות, ואם יש כזה דבר מדובר כנראה שמשהו מעורב ולא גזעי.
מאיפה הסקת את זה בדברי בסה"כ ציינתי שאין כזה דבר מלאמוטים עם עיניים כחולות, יש להם עיניים חומות וזהו. אין לי שום דבר נגד כלבים מעורבים, רק שאני אוהבת ומעדיפה יותר גזעיים.
העיניים זה כנראה מהאסקי, הפרווה והזנב לברדור, וכנראה יש גם קצת כנעני... פה היא בת 3 חודשים (נדמה לי) על אמא שלה ד.א. - מסתבר שיש גם האסקים גזעיים עם עיניים בשני צבעים