שאלה לגבי עבודה
שאלה לאלו שכבר בתעשיה. בתור סטודנט להנדסת תוכנה, גיליתי זה מכבר שאני נמשך לתחום התקשורת ומע' הפעלה. יש לי כישורים טכניים וגישה לתחום. לעומת מקצועות כמו עיבוד תמונה, אותות, ששם אני מסתדר אבל לא אצליח להתבלט. אני רוצה לפתח את עצמי מעבר כדי להגדיל את הסיכוי שלי למצוא עבודה בתחום שמעניין אותי. מה יכול להרשים מקומות עבודה? לצערי הממוצע לא בשמיים. יחד אני רב כשרון בכל מה שקשור ליצירתיות ופתרון בעיות. (במקצועות מסויימים אני מצטיין. יש לי סוג של לקות למידה. אבל זה לא יעניין אף אחד). אני זקוק לרעיון שילהיב אותי. לינוקס מאוד מלהיב אותי. מאוד הייתי רוצה ללמוד לעומק את הקרנל. ללמוד לעומק את האפצ'י. אבל חושש שזה עשוי להיות בעוכרי. רעיונות? עד כמה קריטי עניין הציונים? האם אפול כבר בסינון פקידה?
שאלה לאלו שכבר בתעשיה. בתור סטודנט להנדסת תוכנה, גיליתי זה מכבר שאני נמשך לתחום התקשורת ומע' הפעלה. יש לי כישורים טכניים וגישה לתחום. לעומת מקצועות כמו עיבוד תמונה, אותות, ששם אני מסתדר אבל לא אצליח להתבלט. אני רוצה לפתח את עצמי מעבר כדי להגדיל את הסיכוי שלי למצוא עבודה בתחום שמעניין אותי. מה יכול להרשים מקומות עבודה? לצערי הממוצע לא בשמיים. יחד אני רב כשרון בכל מה שקשור ליצירתיות ופתרון בעיות. (במקצועות מסויימים אני מצטיין. יש לי סוג של לקות למידה. אבל זה לא יעניין אף אחד). אני זקוק לרעיון שילהיב אותי. לינוקס מאוד מלהיב אותי. מאוד הייתי רוצה ללמוד לעומק את הקרנל. ללמוד לעומק את האפצ'י. אבל חושש שזה עשוי להיות בעוכרי. רעיונות? עד כמה קריטי עניין הציונים? האם אפול כבר בסינון פקידה?