מכתבית בלי מען
New member
שאלה לגבי סוללה...
שלום
אז ככה, לפני שנה ההורים שלי קנו לי מחשב נייד IBM THINKPAD שאמור לבוא עם סוללה שמחזיקה 4 שעות (10V נדמה לי...) נכון להיום הסוללה מחזיקה לי (במקרה הטוב) שעה וחצי. מה דעתכם? אני מעוניינת לקנות סוללה חדשה שמחזיקה יותר זמן אבל אני לא יודעת על איזה סטנדרטים להסתמך? מה זה אומר 9 תאים למשל? זאת הסוללה שבדקתי... http://www.qcom.co.il/WebgateShop2.0/cart2/zap/order.php?art_no=08k8197 אני באמת צריכה את דעתכם כי לי אין מושג בזה.. הבנתי שמה שהם כותבים זה לא תמיד מה שקורה בפועל... תודה רבה! וחורף בריא לכולם
שלום