שאלה לגבי מתנות....
אני תמיד אוהבת להפתיע במתנות מעולם לא שואלת מה צריך ותמיד מצליחה לקלוע למתנה אני גם תמיד קונה ישר כשאני רואה משהו ולרוב לא מתאפקת וישיר נונתנת בן זוגי לעומת זאת קונה לי פיציפקס חופשי... אבלמתנה לחג או ליומולדת אם אני לא אומרת לו בפרוש מה אני רוצה ולרוב גם בוחרת לא קונה לי...הוא טוען שהוא לא יודע מה אני רוצה ושקשה לקלוע לטעם שלי ושאני אף פעם לא מרוצה ניסיתי להסביר לו שאני יודעת לתת ומאוד קשה לי לקבל... איך זה אצלכם?
אני תמיד אוהבת להפתיע במתנות מעולם לא שואלת מה צריך ותמיד מצליחה לקלוע למתנה אני גם תמיד קונה ישר כשאני רואה משהו ולרוב לא מתאפקת וישיר נונתנת בן זוגי לעומת זאת קונה לי פיציפקס חופשי... אבלמתנה לחג או ליומולדת אם אני לא אומרת לו בפרוש מה אני רוצה ולרוב גם בוחרת לא קונה לי...הוא טוען שהוא לא יודע מה אני רוצה ושקשה לקלוע לטעם שלי ושאני אף פעם לא מרוצה ניסיתי להסביר לו שאני יודעת לתת ומאוד קשה לי לקבל... איך זה אצלכם?