שאלה לגבי מתנות....

polegra

New member
שאלה לגבי מתנות....

אני תמיד אוהבת להפתיע במתנות מעולם לא שואלת מה צריך ותמיד מצליחה לקלוע למתנה אני גם תמיד קונה ישר כשאני רואה משהו ולרוב לא מתאפקת וישיר נונתנת בן זוגי לעומת זאת קונה לי פיציפקס חופשי... אבלמתנה לחג או ליומולדת אם אני לא אומרת לו בפרוש מה אני רוצה ולרוב גם בוחרת לא קונה לי...הוא טוען שהוא לא יודע מה אני רוצה ושקשה לקלוע לטעם שלי ושאני אף פעם לא מרוצה ניסיתי להסביר לו שאני יודעת לתת ומאוד קשה לי לקבל... איך זה אצלכם?
 

maybesure

New member
צריך גם לדעת לקבל ../images/Emo77.gif

שלום חמודה, יש כזה מושג שנקרא "הכוונה". נכון שהוא מפחית לפעמים מאפקט ההפתעה, אבך בגדול הוא תורם מאוד להרגשה שהוא בוחר את המתנות שלך. למשל אצלנו האיש שלי יודע שנניח בתכשיטים לא אלך לעולם עם משהו ענקי. הכל מיניאטורי ועדין מאוד. הוא יודע שצורת הלב אהובה עלי במיוחד-אבל בכללי רק צורות מעוגלות ולא מרובעות או צלעיות מידי. צבע: כל גווני הכחולים ירוקים. אז אם נניח ילך לחפש תכשיט-יחפש משהו בצורה מעוגלת או לב. אם משובץ באבן-אז בגווני כחול ירוק או טורקיז. והעיצוב מינימליסטי ועדין. נעלים: מעדיפה עדינות, מעט עקב ושרוכים. לא אבזמים! ביגוד: הרבה הרבה כחול. לבן. שחור. ירוק זית. כפתורים, רוכסנים, כיסים. ללא גיהוץ. מוזיקה-אתנית או שקטה. וכן הלאה. במהלך השנים: פשוט לכוון אותו. מטיילים יחד, רואה משהו שאוהבת: לומר "וואו מדהים! איך אני נמשכת לסגנון הזה", ולתאר את הצורה /צבע/מרקם וכו'. וכמובן להרגיל אותו להגיש מתנות תמיד עם פתק החלפה. אני לא זוכרת מקרה שבו החלפתי מתנה מהאיש שלי, אבל יש בזה גם מידה של לאהוב את הטעם שלו, לנסות להתחבר כאשר הוא פחות קולע לטעם שלי. כולנו אוהבים שיפתיעו אותנו ויקלעו לטעם שלנו, אבל לנשים לרוב יש יותר רגישות מצד אחד יותר קל להן לבחור לאחרים- ומצד שני בגלל הרגישות הזו יותר קשה להן להתפשר לטעם של הקונה להן.
 

polegra

New member
עכשיו אני יודעת מה לקנות לך ../images/Emo8.gif

סתם נו...ניסיתי לרמוז...לא הולך וכשהוא כבר מסכים שאני לא אבחר הוא הולך עם אמא שלו ואני מקבלת דברים שאניפשוט שמה בצד בארון ...ככה כבר 5 שנים
 

maybesure

New member
../images/Emo4.gif אוף!

האמת: אחרי חמש שנים גם האיש שלי לא תמיד קלע לטעם..אל תשכחי אני שאנחנו יחד כבר 23 שנים, ומכירים עוד 3 שנים קודם.. לוקח להם זמן ללמוד
 

ענתי 10

New member
אצלנו זה הרבה יותר פשוט -

בעלי קולע תמיד! הוא פשוט לא קונה!!
אבל מה שכן - הוא מפנק אותי ממש לפי הטעם שלי - פעם "דן" קיסריה, פעם אילת, וכד'.
 

lili81

New member
היי פולגגגההההה../images/Emo141.gif

הי פולגה.. ומה הבעיה בלהגיד לו מה לקנות .. ככה את מקבלת מה שאת רוצה.. אצלי עד היום בעלי לא היה קולע משהו במתנות..תמיד הולך עם אמא שלו.. עד שהיתחלתי להגיד לו מה לקנות לי בדיוק ..מה שאני צריכה.. אבל בטו באב האחרון הוא ממש הפתיע אותי.. הוא קנה לי פיה (חולה על פיות ...שאני) ממש יפה ועדינה כזאת ממש מלאכית.. ואפילו הברכה היתה מקורית וקולעת..ציטוט:"באהבה למלאכית היפה שלי".. טוב אז הוא חשב שהפיה היא מלאכית לא נורא העיקר הכוונה ושהוא הגה את הרעיון לגמרי לבד.. חולה עליו
 
למעלה