שאלה לגבי חיסונים

שאלה לגבי חיסונים

יש לי ילד שעומד לעבור אבחון בחשד ל-PDD. אני מתלבטת אם לחסן את אחותו התינוקת, לפחות עד לקבלת תוצאות האבחון, קראתי כאן שהחיסונים מכילים כספית, לעומת זאת בטפ"ח טענו שכבר 10 שנים שאין כספית בחיסונים. ממה נובע הפער? אני מתארת לעצמי שהם לא משקרים בכוונה, אבל בטוחה שמי שכתב זאת כאן יודע היטב על מה הוא מדבר. אגב, הילד שלי (שאמור לעבור את האבחון), הגיב רע מאוד לחיסונים. אני זוכרת שלאחר אחד מהחיסונים היה לו לסירוגין רעד בגפיים, בדומה לרעד שיש כשמצטמררים, למרות שלא היה לו חום גבוה. בטפ"ח כמובן המשיכו לחסן למרות שדיווחתי על כך
 
דעתי בעניין,

דוקא משום שציינת שבנך הגיב לא טוב לחיסונים, הייתי עושה כרגע הפסקה עם טיפת חלב הקונבנציונלית ופונה לטיפת חלב מן הטבע שיושבים ברעננה כדי לקבל יעוץ מחודש לאור המצב ואולי פריסה שונה של חיסונים, המלצה שלא לחסן חלק מהחיסונים, ולקבל המלצות לתחליפים הומאופטים במקרה הצורך. אני לא זוכרת את מס' הטלפון שלהם, אבל מניחה שאפשר להשיג ב 144. בהצלחה
 

שר19

New member
גם לדעתי-חכי, אל תחסני

אם תרצי תוכלי לחסן מאוחר יותר. אם הילד יאובחן כפדד, עדיף לא לחסן.אני את התינוקת שלי (לא מאובחנת), לא חיסנתי ב- MMR, בעיקבות האיבחון של אחיה.
 

go bananas

New member
בכל מקרה

תתקשרי לטיפת חלב, ותבקשי מהם להקריא לך מה כתוב על הקופסא של החיסון. החומר המכיל כספית נקרא thimerisol. את העצה הזאת נתתי לחברה שלי שגם התלבטה לפני בערך חודש, וגם לה אמרו בטיפת חלב שאין כספית בחיסונים כבר הרבה זמן. היא התקשרה ו...הפתעה!!!!! היה thimerisol בחיסון שהבת שלה היתה אמורה לקבל. אז הנה- לפני חודש (לא עשר שנים) היה כספית בחיסון, ויש גם הרבה סיכוי שגם היום יש כספית בחיסון. חוץ מזה, שיש עוד דברים שיכולים לגרום לאוטיזם חוץ מכספית (כמו למשל וירוסים בסיגנון חצבת), למרות שהיום אנו מאמינים שכספית הוא הגורם העיקרי.
 

razgalili

New member
חיסונים

אל תאמיני לכל מה שאומרים לך בטיפת חלב, או בעיתון, או באינטרנט. הכי טוב זה ללכת לחקור לבד. לגבי כספית בחיסונים - יצור של חיסונים שמכילים תימרסול נמשך עד 2002 והשימוש בהם לא נגמר עד היום כך שכשאת מקבלת חיסון בטיפת חלב יש סיכון גבוה שהוא מכיל תימרסול. יש חיסונים - כמו חסינוי שפעת - שמעולם לא הפסיקו את היצור של התימרסול, וגם אם החיסון אינו מכיל תימרסול יש עדיין כספית שמתשמתשים בה בתהליך היצור. מעבר לכך התהליך שבו החיסון גורם לנזק לא ברור ואין עליו הסכמה. יש חיסונים כמו ה MMR שבפירוש אינם מכילים כספית והורים רבים מדווחים שגרמו נזק ניכר לילד. אם הייתי במקומך הייתי מחכה עם החיסונים. היתרון שבחיסונים מתגמד לעומת הסיכון בילד אוטיסט נוסף.
 
כן בהחלט לא כדאי לתת חיסונים וחשוב

לא להאמין לטיפת חלב כי הם מקבלים מידע שהוא מוטה, אם לא יותר מכך (שקרי\חלקי\מעוות- אפשר להקיף בעיגול את מה שנראה מתאים יותר). אין להם מושג לגבי נזקי תימרוסל והחומר היום איננו מופיע על רוב התכשירים כי גם צורת הרישום השתנתה כדי להחביא אותו ורושמים במקומו כל מיני שמות אחרים. כספית יש עדיין במרבית החיסונים, מלבד MMR ופוליו חי- כי הם מכילים וירוסים חיים שימותו בנוכחות כספית. יש הרבה כספית בחיסון הרגיל נגד טטנוס, שפעת, ורבים אחרים. הוא מסונן בסוף הייצור של תרכיבי המחומשת והצהבת, אך עדיין יש שם כמויות גדולות מאלו שהיצרן מצהיר עליהן. ממליצה לך לחפש חלופות אחרות, כי היא בסיכון.
 
למעלה