שאלה לגבי וירטואליזציה (וירטואלבוקס ואחרים)

מנדיאור

New member
שאלה לגבי וירטואליזציה (וירטואלבוקס ואחרים)

יש לי תוכנה לשידור IP שפועלת רק על XP. התקנתי על המחשב שלי (שפועל על 7) מערכת וירטואלית בעזרת virtualbox. עכשיו יש לי כמה שאלות.

הדבר שהכי חשוב לי, שהתוכנה שמותקנת על המערכת הוירטואלית תדע לדבר עם הראוטר ישירות כאילו המערכת הוירטואלית היא כרטיס הרשת, בלי הפנייה הוירטואלית של המחשב (כדי שהפניית הפורטים בראוטר תוביל אותו לתוך המערכת הוירטואלית). איך אני עושה את זה?

דבר שני, אני רוצה לשנע קבצים בין המחשב לבין הוירטואלי, איך אני יכול ליצור כונן משותף, או לחלופין להכנס מהוירטואלי לכוננים המקומיים של המחשב הראשי. איך אני עושה את זה?
 

מנדיאור

New member
אפשר גם להגדיר חומרה שתהיה אך ורק לוירטואלית?

אם אני רוצה להשתמש בכרטיס קול וכרטיס רשת פיסיים נפרדים אך ורק למערכת הוירטואלית, איך אני עושה את זה?

ואם אפשר עם תוכנה כלשהי להשתמש שמערכת אחת תהיה על המסך הראשי והמערכת הוירטואלית תופנה ישירות (לא חלון בתוך חלון) למסך השני בכרטיס המסך?
 

מנדיאור

New member
אני לא מצליח לדבר עם הכרטיס קול כראוי

את בעיות הפניית הפורטים כבר פתרתי, נשארה לי בעיית החומרה. אני עובד עם כרטיס קול מקצועי ומנצל בו יותר מכניסה ויציאה אחת. אני רוצה שהמערכת הוירטואלית תשתמש ביציאות 3-4 של הכרטיס קול... אבל אני לא מצליח לעשות את זה. בהגדרות הקול של התוכנה אני לא מוצא איך לשלוט על זה, ניסיתי להתקין את הדרייבר של הכרטיס קול ישירות בתוך הוירטואלית, אבל הוא קרס לי תוך כדי...

איך אני עושה את זה?
 

מנדיאור

New member
זו התוכנה היחידה שמצאתי שעובדת כראוי

התוכנה היחידה שמצאתי שעובדת באיכות הזאת עם הנתונים האלו.
 

מנדיאור

New member
זה לא רלוונטי... כי הבעייה קיימת בכל התוכנות

ספציפית התקנתי בשביל תוכנה שיש לי אותה בגרסה פרוצה רק לxp (יש לי רישיון שלה שמתאים גם ל-7 רק שהוא הלך לאיבוד...) לתוכנה קורטים audio tx
 

Maabada dot org

New member
לא מתאים לך ?

SHOUTcast Radio DSP plug-in for Windows+SHOUTcast DNAS application

ore windows multimedia server
 

מנדיאור

New member
אני צריך דו כיווני

מה שאני צריך זה לא שידור החוצה לאינטרנט, אלא שידור מנקודה לנקודה דו כיוונית עם מינימום דיליי ומקסימום יציבות והאיכות הכי טובה שאפשר בהתאם לתנאים. כל אלה הaudiotx מספק. יש לך תוכנה טובה יותר להציע לי?

או שיש לכם פיתרון איך אני עובד עם הוירטואליזציה בשימוש ישירות בהתקן הקול שמחובר למחשב (כרטיס asio חיצוני)
 
למעלה