שאלה לגבי הרשמה באת"א

rshalit

New member
שאלה לגבי הרשמה באת"א

היי, נרשמתי לפני כחודש וחצי לאת"א באינטרנט. ושלחתי את האישור הרפואי החתום+ התעודת זהות+ הצהרת הרשמה שלי במכתב וחבר שלי הגיש אותו ידנית במרכז המרשם מאז לא קיבלתי כל אישור לא בדואר ולא במייל. ובאתר כתוב לא להתקשר לשאול על נושאי קבלת קליטת מסמכים לפני מאי. השאלה שלי היא האם הם חזרו למישהו מכם או שהתקשרתם או מה תודה רבה
 
תתקשר, ליתר בטחון

יש סיכוי שיצעקו עליך, אבל לפחות תדע אם הם לא איבדו את המעטפה שלך או משהו כזה. זה יכול לקרות... חודש וחצי זה יותר מדי זמן לחכות לאישור הרשמה, הם בד"כ שולחים אותו הרבה יותר מוקדם. אני אישית נרשמתי לפני חודש בערך וכבר קיבלתי אישור הרשמה ופירוט של הפרטים שהם קלטו אצלם. בקיצור, תתקשר. אושרית.
 

wolfv

New member
קיבלתי מהם מכתב דחייה אתמול כי

לא שלחתי להם אישור על אזרחות ישראלית... שכחתי שצריך. בכל אופן, אני מקווה שהם לא לקחו את זה קשה ושהם יקבלו ממני את המסמכים שבוע הבא באיחור... בכל אופן בעקבות ההודעה הלקונית והלא נחמדה של "אנו נאלצים לדחות את הבקשה שלך" אני מציע לך לבדוק את זה בהקדם!
 
תטוס עם הת.ז, יש לי רק מילים רעות

לומר על המרכז למרשם של את"א, ועוד יותר על רושמת החוגים לרפואה. כנראה בגללה אני לא אצליח להרשם השנה לאת"א.
 
אליי חזרו...

אליי חזרו עם מין אישור שקיבלו את מסמכיי ונראה לי גם שהחזירו גם סיכום ציונים. בנוסף כשבוע אחרי המשלוח קיבלתי גלוית אישור קבלה.
 

rshalit

New member
אני עדיין לא יודע מה לעשות..

התקשרתי ולא עמו לי, אז שלחתי פקס ואז חזרו אליי. הפקידה אמרה לי שחודש זה עוד זמן סביר ושאני אחכה עוד שבוע-שבוע וחצי לראות אם חוזרים אליי. שאלתי אותה אם זה לא יפגע לי בהרשמה, במקרה שאבדו המסמכים- אז היא אמרה לי- בפרוש לא!!! אבל לפי מה שאתם אומרים אני כבר לא בטוח- מה אפשר לעשות???
 
תתקשר שוב ביום חמישי

ותדרוש מהם לבדוק אם קיבלו ורשמו את המעטפה שלך. תציק להם עד שהם יסכימו. זאת מלחמת התשה, אבל אם תתעקש, הם יתנו לך תשובה קצת יותר נורמלית. אושרית.
 
למעלה