שאלה לגבי הסרט השלישי והספר השביעי

snogal

New member
שאלה לגבי הסרט השלישי והספר השביעי

שלום, קראתי במקום מסויים שרולינג אמרה משהו על זה שכשהיא ראתה את הסרט השלישי היא "התחלחלה" מאיך שהם הציגו פרט עלילה בעל חשיבות שתתגלה רק בספר השביעי, מכיוון שמבלי יודעין הם "עלו על זה". מישהו יודע על מה מדובר? אני לא זוכר בכלל את הסרט השלישי. תודה רבה.
 

vagz

New member
מאוד יתכן שהיא שינתה את הסוף

היא אמרה שהספר האחרון שונה לא מעט פעמים
 

vagz

New member
שטויות

היא בעצמה אמרה שהיא שינתה אותו כמה פעמים
 

Gummy Bears

New member
היא שינתה פרטים קטנים,

אבל קו העלילה הכללי והרעיונות שהם כנראה הציגו בסרט השלישי לא השתנו מההתחלה.
 

ToryMaster

New member
../images/Emo18.gif

במחילה, המנעו מלקרוא לדברים שאנשים אחרים אומרים "שטויות", תודה.
 
זה היה ../images/Emo58.gif

משהו שלופין אמר על לילי, לא זוכרת את הניסוח המדויק, על זה שהיא עזרה או משהו כזה - שרימז על מערכת היחסים שלה עם סנייפ שמתגלה בספר השביעי.
 

The Walrus

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo58.gif

המשפט היה: "אמא שלך תמיד ראתה את הטוב באחרים, גם - ואולי במיוחד - אם האנשים האלה לא ראו את הטוב בעצמם..." רמיזה די עבה למערכת היחסים של סנייפ ולילי, ולעובדה שהיא היחידה שהבינה אותו.
 

Ran R

New member
../images/Emo58.gif גם מה שכבר אמרו וגם...

בסרט אחרי שהם חוזרים מה-Shrieking Shack, לופין הופך לאיש-זאב ואז סנייפ (למרבה הפלא) מתעורר ומגן על השלישייה בגופו. בספרים סנייפ כמובן מציל את הארי ומגן עליו אבל לא מסכן את עצמו בכך (לפחות לא מראה שהוא מסכן את עצמו בשביל הארי). לפי דעתי זה שסנייפ מסכן את עצמו (ובכלל המבט על פניו באותו קטע) די מסגיר את זה שסנייפ טוב, דבר שרולינג לא עשתה בספר. ידוע שאלן ריקמן (השחקן שגילם את סנייפ) הוא מהיחידים שרולינג אמרה להם מה היא מתכננת להמשך, ולכן הוא לא התנגד לסצינה הזאת.. (או משהו כזה.....) בכל מקרה אני זוכר את הסצינה כי התפלאתי שלא מספיק שהורידו בסרטים פרטים חשובים ושינו עוד אחרים גם העזו להוסיף דברים שלא היו
 
למעלה