אורית את צודקת
רצוי היה לקבוע סכום אחיד לכולם וכך למנוע את המשא ומתן הלא נעים שמתקיים לפעמים בין הזוג לפונדקאית. ברור שאין מחיר אמיתי לאושר גדול כזה, וברור שההערכה והוקרת התודה לא נגמרים בכסף, מצד שני, הפונדקאית ראויה לתשלום הגון עבור המעשה האצילי שהיא עושה, אני חושבת שאם היו משכילים לקבוע בחוק את המחיר אפשר היה למנוע הרבה מאוד אי נעימויות וחילוקי דעות.