שאלה לגבי הברקת עבודות.

איילתל

New member
שאלה לגבי הברקת עבודות.

אני רואה שלהרבה עבודות כאן יש גוון מבריק- הבנתי שאפשר לשייף בנייר שיוף מים (איפה קונים דבר כזה? שאלתי בהום סנטר והנציג לא כל כך ידע על מה אני מדברת...) מעבר לזה, עוד שאלה- קניתי חומר לציפוי עבודות עץ, שנותן גוון מבריק דמוי זכוכית. כששאלתי את המוכר אם אפשר להשתמש בזה גם לחימר פולימרי, הוא אמר שהוא חושב שכן, אבל לא בטוח- יש למישהי מושג אם זה יכול לעבוד? (ולא יהרוס את הפימו). לחומר שקניתי קוראים- pour on- High gloss finish מדובר בשני בקבוקים, כשעל אחד מהם רשום resin ועל השני hardener. אם לא, באיזה חומר אפשר להשתמש כך שיתקבל מראה מבריק על חימר פולימרי? תודה רבה
 
לא מכירה את החומר אבל הכי מומלץ לנסות על חרוז

או שניים ולראות מה קורה אחרי שבוע. אם אין ריאקציות (דביק, לא מתייבש, נהיה עכור) יתכן שהחומר יתאים. על פניו נראה לי שמדובר בסוג של אמאיל קר.
 

איילתל

New member
תודה-

ומה החומרים הסטנדרטיים להענקת ברק לחימר פולימרי? אני פשוט נוסעת מחר לת"א, בין היתר כדי לקנות חומרים וכלים נוספים לעבודה בחימר פולימרי, ואשמח בין היתר לקנות גם חומר מבריק.
 
לכות למיניהן שמיועדות לחימר פולימרי בלבד

חברת sculpey, studio, של פימו חסר במלאי. אמאיל קר של honig או חברות אחרות (2 חלקים שמערבבים, יש לקרוא הוראות בעיון) שיוף והברקה ידניים על ידי נייר שיוף מים water paper וניגוב + ברק קל עם בד ג'ינס או פליז או ברק חזק רק על ידי מכונת הברקה (לא הייתי ממליצה לך להיכנס לזה בשלב ראשון).
 

veredtrumer

New member
יש לי את החומר הזה. את יכולה בהחלט. זה סוג

של מה שאנחנו מכנות פה אמייל קר. השתמשתי כבר על הרבה עבודות בהצלחה. רק לא לשכוח להקפיד על כמויות שוות ועל עבודה בחדר מאוורר.
 
למעלה