שאלה לגבי דייטר.

Z o o k

New member
שאלה לגבי דייטר.

אני מחפש לקנות דייטר. כרגע אני צריך (לדעתי) את הפשוט ביותר. שיצפצץ בגובה שהחלטתי מראש ולא הרבה יותר מזה. השאלה היא מה אני צריך לחפש. יש כל מיני שמות כמו TRACK, PROTRACK, NEPTUN וכד'. מה ההבדל בין כולם מבחינת הפונ' שיש בהם וגם מבחינת מחיר? תעשו לי קצת סדר בבלגן תודה.
 

noamk

New member
Pro-Dytter

של L&B. נותן אפשרות ל-3 צפצופים בגבהים שונים להחלטת הצנחן. הדבר היחיד שיהיה לך יותר זול יהיה אחד כזה משומש, (או Time Out יד שניה כי כבר לא מיצרים חדשים). מחיר של חדש כזה נע לדעתי בסביבות ה-120$. רוב השמות האחרים שהזכרת בעלי לוג-בוק אלקרוני ששומר את כל הצניחות, ופרטים טכניים על כל צניחה (גובה, מהירות, פתיחה וכו').
 
למעלה