שאלה לגבי ג'יפים וחישוקי מגנזיום
לאחר קריאת דעות רבות בפורום על יתרונות וחיסרונות של חישוקי סגסוגת (מגנזיום) הבנתי שהם פחות חזקים מחישוקי הפלדה ולעיתים יש צורך ביישור החישוק ואם הוא חוטף מכה רצינית עלולים גם להיווצר סדקים.. אז אולי משהו יכול להסביר לי איך זה ש90% אחוז מהגיפים שאני ניתקל בהם הם עם מגנזיום! והרי מי שמשתמש בגיפ באמת לייעודו ,נסיעה בשטח גוררת תנאים קשים לעיתים הרבה בורות ,סלעים, אבנים ,קפיצות וכו' אז איך זה שעדיין לרב הגיפים יש מגנזיום?? האם זה כמעט רק בשביל הפוזה? ועוד נקודה שהביאה אותי למסקנה זו: ג'יפ סופה שהוא כמעט נטו לשטח מסופק עם גנטים מפלדה!
לאחר קריאת דעות רבות בפורום על יתרונות וחיסרונות של חישוקי סגסוגת (מגנזיום) הבנתי שהם פחות חזקים מחישוקי הפלדה ולעיתים יש צורך ביישור החישוק ואם הוא חוטף מכה רצינית עלולים גם להיווצר סדקים.. אז אולי משהו יכול להסביר לי איך זה ש90% אחוז מהגיפים שאני ניתקל בהם הם עם מגנזיום! והרי מי שמשתמש בגיפ באמת לייעודו ,נסיעה בשטח גוררת תנאים קשים לעיתים הרבה בורות ,סלעים, אבנים ,קפיצות וכו' אז איך זה שעדיין לרב הגיפים יש מגנזיום?? האם זה כמעט רק בשביל הפוזה? ועוד נקודה שהביאה אותי למסקנה זו: ג'יפ סופה שהוא כמעט נטו לשטח מסופק עם גנטים מפלדה!