שאלה לגבי ג'יפים וחישוקי מגנזיום

lirannn

New member
שאלה לגבי ג'יפים וחישוקי מגנזיום

לאחר קריאת דעות רבות בפורום על יתרונות וחיסרונות של חישוקי סגסוגת (מגנזיום) הבנתי שהם פחות חזקים מחישוקי הפלדה ולעיתים יש צורך ביישור החישוק ואם הוא חוטף מכה רצינית עלולים גם להיווצר סדקים.. אז אולי משהו יכול להסביר לי איך זה ש90% אחוז מהגיפים שאני ניתקל בהם הם עם מגנזיום! והרי מי שמשתמש בגיפ באמת לייעודו ,נסיעה בשטח גוררת תנאים קשים לעיתים הרבה בורות ,סלעים, אבנים ,קפיצות וכו' אז איך זה שעדיין לרב הגיפים יש מגנזיום?? האם זה כמעט רק בשביל הפוזה? ועוד נקודה שהביאה אותי למסקנה זו: ג'יפ סופה שהוא כמעט נטו לשטח מסופק עם גנטים מפלדה!
 

שי ז.

New member
הוא מסופק עם חישוקים מצופים כרום

ולא חישוקי סגסוגת. אל תשכח שלג'יפ יש גם צמיגים בחתך גבוה מאוד ששומרים על החישוק. והערה אחרונה. חישוקי סגסוגת לא מתכופפים אף פעם. הם נשברים.
 
עעצוב אבל נכון

רוב רכבי השטח הנימכרים כיום נימכרים עם ג'נטים סגסוגת. כי זה יפה, ולאו דוקא כי זה קל משקל. הרי רוב האנשים שקונים........נגיד.......פאג'רו? קונים אותו קודם כל בשביל פוזה ורק אחר כך, אולי, לשטח. אם אני לא טועה גם דיפנדר מגיע עם סגסוגת, אחיו המפואר אך בעל יכולות השטח הבלתי מבוטלות מגיע עם סגסוגת.
 
למעלה