שאלה לגבי בדיקת
שתן. קיבלתי מהרופא לעשות בדיקות לטרימסטר השני (כן הוא הגיע) ובבקטריולוגיה יצא "צמיחה מעורבת של מספר סוגי חיידקים" אמאלה............ האם זה מסוכן לעובר? עשיתי את הבדיקה ביום ראשון שעבר והרופא יקבל אותי רק ביום חמישי...... ואיך יודעים מה לתת שכן לא מפורטים אותם סוגי החיידקים?????????? תודה למשיבות וחג שמח
שתן. קיבלתי מהרופא לעשות בדיקות לטרימסטר השני (כן הוא הגיע) ובבקטריולוגיה יצא "צמיחה מעורבת של מספר סוגי חיידקים" אמאלה............ האם זה מסוכן לעובר? עשיתי את הבדיקה ביום ראשון שעבר והרופא יקבל אותי רק ביום חמישי...... ואיך יודעים מה לתת שכן לא מפורטים אותם סוגי החיידקים?????????? תודה למשיבות וחג שמח