mortgagebroker
New member
שאלה לגבי אנגילה
כמה מקבלים שם קצבת ילדים? והאם זה משנה כמה אתה מרוויח שם שבועי או חודשי? (אם זה נמוך יותר אז הקצבה גבוהה יותר?) והאם משנה כמה ילדים יש לך או שזה לא משנה? ואיזה עוד הטבות יש שם? ואיך בדיוק עובד הטבת מס שיש שם? בתודה מראש על העזרה
כמה מקבלים שם קצבת ילדים? והאם זה משנה כמה אתה מרוויח שם שבועי או חודשי? (אם זה נמוך יותר אז הקצבה גבוהה יותר?) והאם משנה כמה ילדים יש לך או שזה לא משנה? ואיזה עוד הטבות יש שם? ואיך בדיוק עובד הטבת מס שיש שם? בתודה מראש על העזרה