שאלה לגבי אנגילה

mortgagebroker

New member
שאלה לגבי אנגילה

כמה מקבלים שם קצבת ילדים? והאם זה משנה כמה אתה מרוויח שם שבועי או חודשי? (אם זה נמוך יותר אז הקצבה גבוהה יותר?) והאם משנה כמה ילדים יש לך או שזה לא משנה? ואיזה עוד הטבות יש שם? ואיך בדיוק עובד הטבת מס שיש שם? בתודה מראש על העזרה
 

גוזליה

New member
תן לגוגל לעשות את העבודה הקשה.

קצבת ילדים: סכומים, תנאים, וכיוב': http://www.hmrc.gov.uk/childbenefit/ לא הבנתי את שאלת ההאם זה משנה כמה ילדים יש לך- הקצבה ניתנת לזכאים מילד ראשון ואילך. על אילו הטבות מס אתה מדבר? התנאים המענקים וההטבות משתנים לפי הסטטוס החוקי שלך שם (למשל, מהגרים על ויזת עבודה אינם זכאים לקצבת אבטלה, למשל- סתם דוגמא אחת שעולה לי בשלוף). יש מערכת סוציאלית לא רעה פה- השאלה אם אתה זכאי להשתמש בה במלואה או לא.
 

בקר12

New member
יש בבריטניה הטבת מס משמעותית לזרים (כמוך)

על הכנסות שמקורם אינו בבריטניה, למשל אם יש לך עסק מניב, נדל"ן וכו' שאינו נמצא בבריטניה.
 
למעלה